Magia Wiatru
Kaze Mahō [Magia Wiatru] daje dużą siłę ofensywną, umożliwiając atakowanie wroga na różne sposoby. Najbardziej znanym jest nadawanie wiatru właściwości tnących, objawiających się jako szybkie fale powietrza działające na średnim i dalekim zasięgu. Mogą również tworzyć wielkie podmuchy do zadawania tępych ataków i odrzucania przeciwnika na bok, a nawet huragany o różnych skalach siły, które oprócz rotacji mocy, wydają się zachowywać tnące właściwości wiatru. Użytkownicy są zdolni do tworzenia małych, ale dokładnych podmuchów przy wykonywaniu dokładnych gestów. Mogą również wykorzystywać wiatr na sobie, np. by unosić się w powietrzu, pokonywać dalekie dystanse czy pokryć się zbroją z wiatru, zwiększając jednocześnie atak i obronę.
Poziom pierwszy
Maksymalna szybkość magii: 250 Maksymalna siła magii: 200 Maksymalna wytrzymałość magii: 200 Czas treningu: 2 dni Opanowanie: Trening manipulacji wiatrem PW: 150 PU: 160 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu
Poziom drugi
Maksymalna szybkość magii: 350 Maksymalna siła magii: 300 Maksymalna wytrzymałość magii: 300 Czas treningu: 4 dni Opanowanie: Trening manipulacji wiatrem PW: 300 PU: 260
Poziom trzeci
Maksymalna szybkość magii: 500 Maksymalna siła magii: 450 Maksymalna wytrzymałość magii: 400 Czas treningu: 6 dni Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje wiatrem PW: 450 PU: 420