Seirei Mahō [Magia Gwiezdnych Duchów] - Vincent - 09-13-2019
Opis ogólny
Seirei Mahō [Magia Gwiezdnych Duchów] to magia podczas której użytkownik wzywa Gwiezdne Duchy, otwierając bramy za pomocą kluczy. Klucze te podzielone na dwie klasy: bardziej powszechne - Srebrne i rzadsze - Złote. Klucze Gwiezdnych Duchów liczone są w sztukach (łącznie, bez podziału na Złote i Srebrne), a Mag Gwiezdnych Duchów im więcej ma kluczy, tym bardziej jest znany. Warto jednak zaznaczyć, że siła Gwiezdnego Ducha zależy tylko i wyłącznie od samego maga, dlatego złoty klucz nie gwarantuje zwycięstwa w przypadku, gdy Mag Gwiezdnych Duchów posiada niskie umiejętności magiczne.
Kontrakt i jego reguły
Kiedy każdy mag po raz pierwszy otwiera bramę przyzywając Gwiezdnego Ducha, między nimi tworzy się więź, która z biegiem czasu może się wzmocnić bądź osłabić w zależności od relacji bądź traktowania. Kontrakt podpisywany jest automatycznie w momencie przyzwania ducha, dlatego ważnym podkreślenia jest fakt, że zawszę zakończy się on sukcesem. Sam proces przywoływania Ducha nie jest czymś nadzwyczajnym, lecz również niczym prostym. Po pierwsze nie każdy mag może tego dokonać, bowiem należy posiadać specjalne klucze, dopiero jak zaopatrzy się w co najmniej jeden z nich jest w stanie otworzyć bramę. Sam proces otwarcia polega na zrobieniu niewielkiego zamachu wraz z wypowiedzeniem imienia Gwiezdnego Ducha, którego chce się przywołać, trzymając w dłoni specjalny klucz. Duch zostanie zmaterializowany do swojej cielesnej formy i pojawi się tuż obok przyzywającego. Następnie proces zawierania kontraktu trwa jedną turę, w której to MG lub Mistrz Gry (ewentualnie Administracja) przypisują odpowiednią wartość do więzi między Duchem a Magiem, a następnie opisują jego reakcje w zależności od otrzymanego wyniku. Jest to wartość od 1 do 100, a im większa tym więź jest silniejsza. Czas trwania procesu jest krótszy w momencie gdy Duch jest przyzywany podczas walki, wtedy wszystko skraca się do tego samego postu, po wcześniejszym kontakcie z administracją. Niewiele wiadomo na temat samych zasad, które ustala Król Gwiezdnych Duchów, wiadomym jest jedynie, to że Duch nie może zabić swojego właściciela. Kontrakt może zostać przerwany w kilku przypadkach. Pierwszym z nich jest śmierć właściciela paktu, w takim przypadku Gwiezdny Duch zrywa umowę i staje się wolnym, otwartym na nowy kontrakt. Drugim jest anulowanie kontraktu przez właściciela, co odbywa się w sposób fabularny, zaś ostatnim przypadkiem w którym Gwiezdny Duch i Mag mogą zaprzestać współpracy jest moc zarówno Ducha jak i jego właściciela. Jeżeli Mag jest zbyt słaby, a Duch może to wyczuć, to może sam anulować kontrakt i pozostać w świecie ludzi, do czasu aż będzie starczyło mu energii.
Poziom pierwszy
Opis
Na samym początku mag odkrywa, że ma dobre relacje z duchami. Może w takim razie podpisać kontrakt z danym duchem, o ile posiada jego klucz. Kiedy ustali reguły kontraktu jest zdolny przyzwać danego ducha. W związku z tym, że mag jest na słabym poziomie, może tylko przyzwać jednego ducha na raz, nawet gdyby miał przy sobie o wiele więcej innych kluczy.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening wraz z jednym gwiezdnym duchem
PW: 250
PU: 150
Dodatkowe informacje
Wymagany jest zakup futerału na klucze
Mag na tym poziomie jest w stanie zawierać i przywoływać tylko i wyłącznie duchy ze srebrnych kluczy
Koszt przywołania jednego ducha wynosi 5.000 energii magicznej
Srebrny klucz można zakupić w każdym sklepie. Jednakże takich kluczy jest mało na świecie. Dlatego też gracz może stworzyć ich nie ograniczoną liczbę. By wykonać przedmiot z takimi cechami, na początku trzeba wykonać srebrny klucz w Niebiańskiej kuźni. Po tym trzeba udać się na sesje, w której dowiadujemy się gdzie jest Kuźnia "Magicznej Mocy". W niej właśnie będziemy mogli nadać naszemu kluczowi ducha, który będzie znajdował się w nim
Poziom drugi
Opis
Mag po wielu treningach wraz ze swoimi duchami przechodzi na wyższy poziom. Czuje, że ma o wiele więcej duchowej energii i jest w stanie przejść przez granicę dzielącą go przed przywołaniem kolejnych duchów. Na tym poziomie jest zdolny do przyzwania dwóch duchów na raz. Koszt przyzwania jednego ducha także wzrasta, lecz nie aż tak znacząco.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening wraz z jednym gwiezdnym duchem
PW: 250
PU: 250
Dodatkowe informacje
Koszt przywołania wynosi 10.000 energii magicznej
Mag na tym poziomie jest w stanie zawierać i przywoływać duchy zarówno ze srebrnych kluczy jak i złotych, z tym wyjątkiem, że nie jest w stanie przywołać jednocześnie dwóch duchów ze złotych kluczy
Poziom trzeci
Opis
Ostatni poziom magii Gwiezdnych Duchów. Użytkownik zna doskonale swoje możliwości, a także relacje jakie łączą go z jego duchami. Dodatkowo nie ma żadnych problemów by zdobywać kolejne do swojej kolekcji bez obawy o negatywną więź. Dodatkowo poziom ten umożliwia przywołanie jednocześnie prawie wszystkich duchów.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening wraz z jednym gwiezdnym duchem
PW: 500
PU: 350
Dodatkowe informacje
Koszt przywołania ducha wynosi 15.000 energii magicznej
Mag na tym poziomie jest w stanie przywoływać duchy zarówno ze srebrnych jak i złotych kluczy, a jego siła umożliwia użycie trzech duchów ze złotych kluczy na raz
Dodatkowe informacje: Zdolności magiczne oraz bojowe każdego ducha zależą od siły samego maga. Im użytkownik jest silniejszy, tym jego gwiezdne duchy również będą przybierały na sile
W przypadku Duchów przywołanych za pomocą Srebrnych Kluczy rzadko kiedy mówimy o statystykach, ponieważ powołaniem tych istot nie jest walka, choć i takie przypadki się zdarzają. Przykładem takiego Ducha jest Caelum, w innych przypadkach statystyki nie są podawane, liczy się wówczas specjalna zdolność Ducha
Złote klucze zdobyć można wyłącznie podczas eventów jak i sesji fabularnych prowadzonych przez administrację lub Event Mastera. Duch samodzielnie pojawi się obok gracza, bez jego polecenia, tylko wtedy gdy między nim a Magiem Gwiezdnych Duchów jest silna więź (Więź: 100), która może być zmniejszana bądź zwiększana podczas misji przez administrację. Samo używanie konkretnego ducha wpływa na więź między nim, a graczem dlatego warto wykorzystywać wszystkie duchy, którymi gracz dysponuje
Statystyki gwiezdnych Duchów
Duchy ze złotych kluczy posiadają statystyki obliczane na podstawie statystyk podstawowych danego gracza, wyjątkiem jest jedynie kilka duchów ze srebrnych kluczy, które mają na sztywno podane statystyki, gdyż w ich przypadku rzadko kiedy mówi się o możliwościach bojowych. Ważne są za to ich umiejętności, które każdy z duchów posiada zupełnie inne. Jednakże niektóre duchy posiadają pewien bonus, w zależności od tego w czym się specjalizują, który gracz dodaje po tym, jak ze specjalnego wzoru wyliczy statystyki ducha. Wspomniany wcześniej wzór znajduje się w opisie danego ducha