Forums
Henshin Mahō [Magia Transformacji] - Printable Version

+- Forums (https://archiwum.mageguildwars.pl)
+-- Forum: Kompendium (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=53)
+--- Forum: Magie (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=58)
+---- Forum: Dodatkowe (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=60)
+---- Thread: Henshin Mahō [Magia Transformacji] (/showthread.php?tid=325)



Henshin Mahō [Magia Transformacji] - Vincent - 10-05-2019

[Image: S8fhOO3.png]

Opis ogólny

Henshin Mahō [Magia Transformacji] pozwala na całkowitą zmianę wyglądu, zaawansowani użytkownicy potrafią z łatwością przemienić swój wygląd, ubranie, dostosować głos do przemiany oraz posiąść umiejętności przemienionej istoty np. latanie czy oddychanie pod wodą. Jedyną wadą magii jest to, że przemiana może trwać tylko określoną ilość czasu. Cała magia dzieli się na trzy poziomy zaawansowania.



[Image: Bg369sO.png]
Poziom pierwszy

Opis

Jest to pierwszy, podstawowy poziom transformacji. Mag uczy się dopiero korzystania z przemiany w taki sposób, by przyniosła same korzyści. Na tym poziomie widać jak niedokładne są umiejętności maga w tym przypadku, gdyż może zmienić jedynie swój wygląd, nie jest w stanie nic innego posiąść dzięki temu, nawet ubranie pozostaje takie jakie było. Koszt pojedynczej przemiany kosztuje 5.000 energii magicznej jednorazowo, zaś samą przemianę można utrzymać jedynie przez 3 posty płacąc 5.000 energii co turę. Ten poziom również daje nam możliwość przemiany jedynie w człowieka.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening przemiany
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Na tym poziomie możliwa jest wyłącznie transformacja w innego człowieka lecz pod warunkiem, że mag zna osobę, w którą chce się przemienić. Dodatkowo wygląd zależny jest od czasu, w którym poznał swój wzór. Przykładowo jeżeli gracz chce przemienić się w kolegę z dzieciństwa, którego nie widział dwadzieścia lat, to po użyciu magii jego wygląd będzie przypominał ten z czasów dzieciństwa, a nie zgodny z aktualnym wiekiem



[Image: AgNplbl.png]
Poziom drugi

Opis

Drugi poziom magii polepsza umiejętności maga i jego wiedzę na temat magii transformacji, a co za tym idzie przemiany przebiegają szybciej i są o wiele bardziej dokładniejsze niż te w przypadku poprzedniego poziomu. W tym przypadku, mag jest w stanie perfekcyjnie przemienić swój wygląd, ubranie, jak i głos, co często jest bardzo przydatne. Dodatkowo jest w stanie zamienić jedną ze swoich kończyn w kończynę zwierzęcia jak na przykład: wilk, niedźwiedź czy chociażby ptak. Koszt przemiany wynosi 10.000 energii płacąc 7.500 energii co turę, utrzymanie przemiany nie ulega zianie.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening przemiany
PW: 250
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • W przypadku transformacji w człowieka, obowiązują te same zasady co wcześniej, czyli nie można przemienić się w kogoś kogo nigdy na oczy się nie widziało ani nie poznało, oraz wiek osoby, w którą mag chce się przemienić jest zależny od tego kiedy ostatni raz widział danego człowieka
  • Przemienić swoją kończynę mag może tylko w przypadku prostych zwierząt, które pod żadnych wyjątkiem nie należą do świata magii. Mówiąc prościej wszelka zwierzyna, która posiada magiczne właściwości jest nieosiągalna dla gracza
  • Na tym poziomie mag nie zyskuje specjalnych właściwości zwierząt



[Image: 4cmDYXo.png]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom magii transformacji otwiera ogromne możliwości przed magiem. Oprócz zmiany w ludzi, możliwe jest również przybranie pełnej formy zwierząt zachowując humanoidalną posturę i zyskania ich umiejętności, jak np. latanie, pływanie czy oddychanie pod wodą. Koszt jednej przemiany wynosi 15.000 energii, a utrzymanie jej wynosi 5 postów płacąc 10.000 energii co turę. Dodatkowo w przypadku ludzi posiadających magiczne zdolności, gracz ma możliwość użycia ostatniego widzianego zaklęcia należącego do przemienionej postaci, jednak koszt użycia rośnie dwukrotnie i nie może używać zdolności, które są szybsze niż szybkość przemiany.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening przemiany
PW: 500
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Na tym poziomie mag może przemienić się w ludzi, z taką samą zasadą jak poprzednio, a także wszystkie dzikie i hodowlane zwierzęta, wyjątkiem są stwory o magicznych zdolnościach