Akuma hantā [Magia Łowcy] to rodzaj magii dostępny wyłącznie dla wąskiej grupy magów, którzy postanowili poświęcić swoje życie na walce z demonicznymi istotami. Opanowanie jej jest bardzo trudne i wymaga wiele praktyki, a także samozaparcia. Bardzo podobna wyglądem do magii światła, jednakże blask jakim emanuje, a raczej jego siła jest odrobinę inna. Nie wiadomo dlaczego, akurat tak łudząco przypomina inną magię, mówi się że to za sprawy jej twórcy, niegdyś potężnego maga, dzisiaj jedynie znanego nielicznym. Magia Łowcy jako jedna z nielicznych jest w stanie przeciwstawić się demonicznym istotom.
Na samym początku młody mag chcący opanować rodzaj sekretnej magii, musi przejść inicjację i zdobyć rangę łowcy demonów. Gdy przejdzie próbę, będzie miał dostęp do pradawnych ksiąg i zwojów, w których to zapisane zostały dalsze etapy rozwoju zdolności. Oczywiście początkujący bojownik po stronie dobra nie będzie w stanie ciskać zaklęciami zdolnymi niszczyć miasta. Niemniej, już na tym szczeblu zyska co nieco. Podstawowymi dwoma zaklęciami są Pocisk Łowcy oraz Rozproszenie. Oba te zaklęcia są dość użyteczne, a wraz z dalszym rozwojem maga - coraz silniejsze.
Maksymalna szybkość magii: 250 Maksymalna siła magii: 250 Maksymalna wytrzymałość magii: 300 Czas treningu: natychmiast Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której mag oddaje się celu unicestwienia wszystkich demonów PW: 250
Tym razem możliwości maga zwiększają się, nie tylko za sprawą nowych zaklęć, ale również z powodu zwiększenia mocy, tych które zostały poznane na początku podróży. Jednakże zwiększenie swojej mocy nie należy do prostych zadań, ponieważ na tym etapie łowca demonów czy tego chce, czy nie, będzie musiał stawić czoła bestii z którą obiecał walczyć. Kolejny poziom magii łowców wiąże się z zabiciem istoty demonicznej, lecz w zamian za to otrzymuje potężną moc.
Maksymalna szybkość magii: 400 Maksymalna siła magii: 350 Maksymalna wytrzymałość magii: 450 Czas treningu: natychmiast Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której łowca musi zabić demona PW: 350
Ostatni, a zarazem najpotężniejszy poziom magii. Mówi się, że jedynie prawdziwi pogromcy demonów z krwi i kości są w stanie opanować swe zdolności do maksymalnego szczebla. Pytanie brzmi - jak go osiągnąć? To już na pewno nie jest takie proste. Mag musi odbyć samodzielną podróż w celu odnalezienia demona, a następnie pokonania go w walce. Tym razem nie może odesłać jego duszy do piekła, a oczyścić ją ze wszystkich brudów. Zadanie to z pewnością nie jest proste, lecz jak sama nazwa wskazuje łowca demonów, to osoba, która tropi i likwiduje demoniczne istoty, jednakże można to zrobić na dwa sposoby. Jednym z nich jest zabicie, zaś drugim odprawienie odpowiedniego rytuału. Po wykonanym zadaniu, mag otrzymuje dalszy dostęp do zwojów, z których uczy się kolejnych zaklęć, a każde z nich ma niesamowite możliwości, które użyte w odpowiedni sposób mogą pokonać tuzin demonicznych sług.
Maksymalna szybkość magii: 550 Maksymalna siła magii: 500 Maksymalna wytrzymałość magii: 600 Czas treningu: natychmiast Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której należy przeprowadzić rytuał oczyszczenia demona PW: 500
Tytan - Mimo, że Tytani walczą ze złem i starają się unicestwić choćby najmniejsze ilości demonicznej energii to wyglądem nie przypominają stworzeń świętych. Ogromna na cztery metry wysokości postać o ciemno srebrnej skórze i fioletowymi tatuażami, które podczas używania energii magicznej wydają z siebie jasno fioletowy blask. Im silniejsze zaklęcie jest używane tym blask jest mocniejszy i bardziej widoczny z daleka. Poza olbrzymimi rozmiarami Tytan dysponuje również ponadprzeciętną szybkością i siłą, jednak przez to nie posiada żadnej fizycznej broni poza własnymi pięściami.
Siła: 200 Wytrzymałość: 100 Szybkość: 250 Reakcje: 200 Koncentracja: 200 Kontrola Energii Magicznej: 250 Maksymalna Siła Magii: 450 Maksymalna Szybkość Magi: 450 Maksymalna Wytrzymałość Magii: 500
Boska Błyskawica - Jest to swego rodzaju magiczna broń, którą Tytan może wytworzyć w dłoni, a następnie rzucić nią w przeciwnika. Jednakże nie jest to zwykła błyskawica. Wprawdzie nie łączy się z żadnym innym materiałem, który łatwo przewodzi prąd, ale dzięki temu, że powstała z magii nie można jej zniszczyć za pomocą zwykłego oręża, a gdy trafi w cel eksploduje raniąc każdego, kto znalazł się mniej więcej metr od punktu trafienia. Niestety, nie może służyć jako broń do walki w zwarciu, dlatego też koszt użycia jest stosunkowo niski, gdyż należy zapłacić tylko 25.000 energii za każdą błyskawicę. Boska Nawałnica - Kolejne zaklęcie wykorzystujące element błyskawicy, lecz w tym przypadku może ono objąć kilka celów na raz. Tytan łącząc dłonie, a następnie kładąc je na ziemi, jest w stanie na obszarze o średnicy czterdziestu metrów sprowadzić istną burzę z piorunami raniąc każdego, kto znajdzie się w zasięgu zaklęcia. Koszt użycia zdolności wynosi jednorazowo 50.0000 energii.
Archanioł - Władca niebios, krainy niedostępnej dla smoków jak i śmiertelników. Zdecydowanie jest najsilniejszym stworzeniem, jakie może przywołać egzorcysta. Różni się znacznie wyglądem od stworzeń znanych z baśni i bajek. Blada skóra i białe włosy postaci sugerują bardziej, że pochodzi zza światów, a do tego bordowe, zniszczone skrzydła wyglądające bardziej jak podarty płaszcz bądź peleryna sugerują, że mamy do czynienia z osobą o złych intencjach. Nic bardziej mylnego. Mimo swojego wyglądu Archanioł ma za zadanie walczyć po stronie światła i niszczyć to co złe i plugawe. Do jego arsenału należy święta zbroja, która jest w stanie wytrzymać wszelkie ataki bronią białą do SB 5, a także zaklęty złoty miecz o SB 5.
Siła: 120 Wytrzymałość: 100 Szybkość: 250 Reakcje: 230 Koncentracja: 200 Kontrola Energii Magicznej: 300 Maksymalna Siła Magii: 450 Maksymalna Szybkość Magi: 450 Maksymalna Wytrzymałość Magii: 500
Ognisty Miecz - Po rzuceniu zaklęcia na swoją broń każdy atak bronią białą, jaki zada Archanioł poza zwykłymi obrażeniami siecznymi powoduje również podpalenie o mocy nie większej niż 250 Siły Magii, lecz tylko w przypadku bezpośrednich trafień. Za każdy taki atak Archanioł płaci 15.000 energii magicznej. Niebiańskie Działo - Archanioł dzięki swoim skrzydłom unosi się wysoko w powietrzu, by następnie zawisnąć na dosłownie kilka sekund do góry nogami kierując swe ostrze ku ziemi. Po chwili między nim a ziemią pojawi się pięć magicznych okręgów różnej wielkości, przez które po upływie jednej sekundy przepływa potężny strumień energii, raniąc każdego na obszarze o średnicy trzydziestu metrów. Koszt użycia zaklęcia wynosi 70.000 energii magicznej.
Wysłannik - Postać, która niegdyś była człowiekiem a dobrymi uczynkami pod koniec swojego życia dostąpiła zaszczytu wstąpienia do grona nieśmiertelnych herosów, którzy strzegą granicy między demonami a zwykłymi ludźmi. Z racji tego wyglądem przypomina zwykłego, dorosłego osobnika płci męskiej o jasnych jak śnieg włosach odziana w cienką kamizelkę przykrytą zniszczonym płaszczem. Ze wszystkich stworzeń jakie Egzorcysta może przywołać, Wysłannikowi jako jedynemu po zranieniu cieknie krew niż ulatniająca się energia tak jak to ma w przypadku Archanioła czy Tytana. Do jego podstawowego uzbrojenia należą dwa sztylety, jeden czarny a drugi biały, oba o SB 4.
Siła: 100 Wytrzymałość: 100 Szybkość: 275 Reakcje: 250 Koncentracja: 200 Kontrola Energii Magicznej: 300 Maksymalna Siła Magii: 500 Maksymalna Szybkość Magi: 400 Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Brama - Mimo, że nazwa wskazuje na coś związanego z ogromnymi wrotami w rzeczywistości jest to prosta magia teleportacji pozwalająca Wysłannikowi przenosić się z jednego miejsca do drugiego płacąc 25.000 energii za każde użycie. Nie może zostać użyte podczas walki, ani nie może teleportować się razem z żywymi istotami, jednakże nie posiada żadnych ograniczeń co do odległości. Warunek jest jeden. Muszą być to ziemie, które Wysłannik wcześniej odwiedził razem z użytkownikiem. Kopuła Oświeconych - Proste aczkolwiek potężne zaklęcie, które może pełnić funkcję ofensywną jak i defensywną. Wysłannik klaszcząc w dłonie, a następnie prostując ręce przed siebie wypuszcza ogromną kopułę, która stale się rozszerza od centrum, w którym znajduje się przyzwany pomocnik blokując po drodzę każde zaklęcie, a także raniąc tych, którzy nie są w stanie przeciwstawić się zdolności. Kopuła rozszerza się maksymalnie do czterdziestu metrów średnicy i dziesięć metrów wysokości, prędkość rozszerzania uzależniona jest od Szybkości Magii, koszt zaklęcia wynosi 60.000 energii za jednorazowe użycie. Kajdany Wojny - Bardzo silne zaklęcie polegające na uwiązaniu tego co złe i plugawe i siłą zmuszenie do wyzbycia się całego zła. Wysłannik unosi rękę wysoko ku górze by po chwili pojawił się na niej metrowy okrąg. Następnie uderza wspomnianą wcześniej dłonią o podłoże tworząc przed sobą magiczny okrąg o średnicy trzydziestu metrów, który zakuwa w niezliczoną ilość kajdanów wszystkich, którzy choć raz w swoim życiu zgrzeszyli. Kajdany można rozerwać bądź uwolnić się za pomocą innej osoby, jednak jeżeli użytkownikowi nie uda się oswobodzić w ciagu trzech tur, święta magia wypala jego dusze oczyszczając ją ze wszelkiego zła niszcząc powłoke cielesną. Kosz zaklęcia wynosi 120.000 energii za jednorazowe użycie.