Przedmiot magiczny którego głównym zadaniem jest nałożenie złudzenia, bądz powłoki. Jego zastosowaniem jest przemiana passywna wyglądu magii, działa to na słabsze magie przez co często jest to tak zwany blef. Magię której formę można przybrać powinniśmy wybrać spośród tych posiadających podobne zastosowanie jak latanie, pociski również są zmieniane. Poniekąd przedmiot magiczny wpływa również na formę niektórych zaklęć, "podmuch z mrocznej czaszki na której latamy". Jest przeznaczony dla magii bardziej podstawowych, więc oczywiście nasze elementy magii jak wrażliwość na ogień itd są dalej i iluzja może zostać zniszczona wraz z zaklęciem.
Quote:
Przedmiot pozwala używać jednej z starych magii, jest skonstruowany tak aby przekształcać metal. Zjawisko przypomina zmienienie jego stanu więc wygląda to pozytywnie wizualnie. Nie pozwala jednak walczyć nim jak żywiołem, jest to pod katalogowana moc przemiany dlatego może być to stara magia. Można uznać ją za taki mix z cechami metalu, no ale konstrukcja jest słowem kluczowym.
Jest to specjalna zbroja która ma zastosowanie bojowe można ją również nazwać pancerzem bojowym bo wzmacnia ciosy. Wspomniana modyfikacja pozwala wzmocnić ataki wyprowadzane poprzez płyną linie oraz uderzające odśrodkowo, dodatkowo urozmaicona o pneumatyczne ciosy. Drugą modyfikacją jest system wodny który pozwala dzięki katalizatorowi zbierać wilgoć w średniej wielkości cylindrze przymocowanym na pasie, ma to związek z emiterami wody na opuszkach i pojedynczych w przedramionach. Zakończeniem pancerza bojowego są skrzydła które zasilane są tą samą energią mechaniczną.
-(Katalizator oparty jest o tkanki pustynne,które są uszkodzone i oddają wodę)
-(Zasilanie mechaniczne oparty jest o trzy ramię małą gwiazdę którą płytki wprawiają w pełny płynny obrót)
Bardziej akuratnym określeniem jest nazwanie tego obiektu ciałem jest tak za sprawą tego że posiada w sobie coś w rodzaju szkieletu. Mimo wszystko posiada dodatkowe ulepszenia jak szynowe wzmocnienia ataków odśrodkowych oraz pneumatyczne ciosy. Sam Korpus dodatkowo posiada system który pozwala atakować wzdłuż lepszej linii. Za sprawą napędu mechanicznego obracalnej trzy ramiennej gwiazdy poprzez odpychające płytki jest to działający obiekt. Posiada w sobie również coś w rodzaju broni chociaż wymaga to wyposażenia się w filtry, te muszą być wykonane z zatrutych pustynnych roślin. Tak więc Katalizator pozwala wytworzyć i regenerować wodę, żeby za jej pomocą walczyć potrzebować będziemy jeszcze elementów atakujących na przedramionach oraz opuszkach, które działają za pomocą napędu. Urozmaicając nasze lalki o dodatkowe skrzydła mogą zacząć pełnić rolę strzelających oraz trudnych do trafienia.
-(Żeby zapanować nad takim ciałem należy stworzyć metalowe linki które pozwolą nią poruszać z odległości.)
Część w dużym stopniu przypomina wagę, mechanizm przechyla się. Pozwala w taki sposób posiadać wibracje, którą można przedstawić jako duchy. Jest to zaawansowana magia ponieważ odczuć może być kilka tej siły. Można uznać ten czip za połączony z aktywowanymi płytkami częściami szkieletu. W takim wypadku jest przeklętą częścią która potrafi podejmować szersze ruchy. Pozwalając tworzyć swoje kopie które zaczynają nas chronić.
Norowa Re Ta Ki no Mahō [Magia Przeklętego Naczynia]-Założenie magii uznać można zdecydowanie za szaleństwo, pozwala przekształcać metal. Z powodu swojego istotnego działania została wręcz pożądana przez twórców protez którzy potrafili jej użyć. Tak więc w jednej teoretycznie nie odnalezionej wiosce jest ona praktykowana. Siła magii sama w sobie nie jest powalająca, chociaż można żywym metalem manipulować w jakimś stopniu. O wiele ciekawsze wydaje się jego zastosowanie w kwestii wspomnianych pierwotnych mechanizmów z metalu, użytkownicy magii wyróżniają jedno zaklęcie które tworzy ciało działające na energii mechanicznej. Posiadając specjalne osłabione włókna pustynne można stworzyć katalizator zbierający wilgoć i tak inną przeklętą maszynę.
[hide="3,4"]
Po osiągnięciu tej mocy jesteśmy w stanie stworzyć przeklęte pojemniki. Jest to związane z częściami szkieletu i przeklętym kompasie. Specjalne części pozwalają wyciągnąć więcej siły z ciosów prowadzonych po linii, uderzać odśrodkowo za pomocą szyn oraz uderzać pneumatycznie w cel. Wszystko za pomocą odbijanej gwiazdy przez nachodzące płytki która dostarcza mocy.
Kolejny szczebel w naszej znów związany z przeklętymi pojemnikami. Poziom pozwala stworzyć katalizator z pustynnego uszkodzonego włókna pozyskujący wodę. Wykorzystany może być w celu ulepszenia naszej lalki, potrzebujemy jednak plecaka pełnego wkładów. Wraz z tym poziomem tworzymy również specjalne elementy wystrzelające wodę które się w niego wliczają.
Osiągamy próg mocy pozwalający płynnie przemieniać metal można więc lepiej nim walczyć. To właśnie na tym poziomie możemy pobawić się unoszącym systemem. Na tym poziomie można stworzyć już bardzo silne skrzydła jak również pozwala unosić i strzelać metalowymi kolcami.
Część dodatkowa:
„W ukrytym miejscu posiadali specjalny metal zero, cechowały go silne właściwości.
Został wykorzystany pewnego razu kiedy połączyli go z specjalnymi kryształami.
Za pomocą żółtego struktury, fioletowego woli i niebieskiego siły stworzyli wisiorek.
Odebrał go starszy mężczyzna oraz za jego pomocą stworzył skrzynkę decyzji poglądowych”
Części:
-"Energia Mechaniczna pozyskiwana jest za pomocą gwiazdy odbijanej kolejno płytkami.
-„Korpus jest jednym z elementów posiadających w sobie jakąś część, poprowadzane poprzez wyznaczoną linie ciosy są właśnie tam podliczane. Same kończyny dedykowane są wspomnianej części, cechuje je silne przeliczenie odśrodkowe oraz niszcząca pneumatyczność. Jego ciało jest nadzwyczajne ponieważ znacznie wzmacniają je skrzydła, które są wysuwane z pleców.”
-„Stworzenie efektywnego katalizatora jest stosunkowo trudne, sama właściwość metalu pozwala stworzyć słabą toksyne oraz otruć. Tak więc jest to dość prosty katalizator wilgoci.
Części które posługują jako wyrzutnie nie są skomplikowane zarówno pojemnik w korpusie na ciecz.
Magia jest w dużej części skupiona na dobieraniu komuś jakiegoś koloru przekazującego również moc energii uczuć. Naznaczając kogoś jesteśmy w stanie wzmocnić go, posiądzie wtedy właściwość energii której może detalicznie używać. Czasami kolory dobiera się również podwójnie ale nie w każdym przypadku jest to tak wskazane... raczej dyskretnie. Mogą być poniekąd traktowane jako źródła psychicznej mocy, łatwiej jest sobie zobrazować taki kolor i jego zdolność.
Kolor Siły (Czerwony) - Uznany jako Gniew.
Kolor Woli (Niebieski) - Uznany jako Smutek.
Kolor Mocy (Zielony) - Uznany jako Radość.
Kolor Ducha (Żółty)- Uznawany jako Chciwość.
Kolor Serca (Pomarańczowy) - Uznawany jako Głód.
Kolor Zemsty (Fieletowy) - Uznawany jako Zazdrość.