Magia Ziemi


[Image: iDhmkd6.png]

Opis ogólny

Tsuchi Mahō [Magia Ziemi] magowie korzystający z tej Magii, wykorzystują ziemię znajdującą się wokół nich do ataku jak i obrony, dostając dużą elastyczność w walce. Wykwalifikowani użytkownicy mogą manipulować fizycznymi właściwościami ziemi, tak jak wzmocnienie ziemi by była twarda jak żelazo lub giętka jak guma, do stworzenia skalnych filarów, po eteryczne twory mające właściwości ziemi. Magia Ziemi pozwala także użytkownikowi dosłownie zanurzyć się w niej, a także wypychać wszelkie elementy i odpady na powierzchnię. Element ten jest niechybnie jednym z najbardziej wytrzymałych. Dlatego też najczęściej używany jest do obronny niż do ataku.



Poziom pierwszy


[Image: P5sOoxV.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 250
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ziemią
PW: 150
PU: 150 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Zdolność do przyciągania lub odpychania w kierunku przeciwnika, niewielkich odłamków kamieni i żelaza znajdującego się w ziemi wokół maga, zdolność działa natychmiastowo i jednorazowo za każdą akcje należy zapłacić 5.000 energii magicznej
  • Możliwość formowania kamiennych kul o wielkości piłki do gry, nie przekraczających zwykle 30 centymetrów, które można ciskać w kierunku przeciwnika. Ilość stworzonych kul jednocześnie nie może przekraczać dwóch sztuk, przy czym za pojedynczą kulę należy zapłacić 5.000 energii magicznej
  • Wykorzystując ziemię jako główny nośnik magii, użytkownik jest w stanie stworzyć kamienną ścianę o maksymalnej średnicy 1.5 metra, która jest w stanie chronić go przed wszelkimi uderzeniami i atakami magicznymi. Ściana utrzymuje się przez okres 4 tur, przy czym za aktywację należy poświęcić 5.000 energii magicznej oraz 2.000 energii za każdą kolejną turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi to tylko 5 metrów
  • Jego twory są statyczne (z wyjątkiem zaklęcia Posągi), tylko za sprawą umiejętności specjalnej może sprawić by był dynamiczne (od trzeciego poziomu magii ziemi, ma możliwość nauczenia się jej)



Poziom drugi


[Image: pcZCYRu.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 350
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ziemią
PW: 300
PU: 280


Zdolności

  • Zdolność do manipulowania większymi odłamkami skalnymi i elementami żelaza znajdującymi się w ziemi bądź kamieniach, których maksymalna średnica nie przekracza 1 metra, przy czym możliwe jest kontrolowanie czterech sztuk jednocześnie. Podobnie jak w przypadku poziomu pierwszego, zdolność jest natychmiastowa i pojedynczo należy zapłacić 10.000 energii magicznej
  • Możliwość kontrolowania terenu po przez tworzenie wszelkiego rodzaju ścian bądź kopuł w celach defensywnych, których maksymalna średnica nie przekracza 2 metrów. Obiekt utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury i za samą aktywację należy zapłacić 10.000 energii magicznej oraz 6.000 energii za każdą kolejną turę
  • Wykorzystując destrukcyjną siłę ziemi, mag jest w stanie wywołać niewielkie trzęsienie ziemi, które nie tylko jest w stanie zdezorientować przeciwników, ale również zablokować wrogie zaklęcia, a nawet zburzyć budynki. W przypadku starcia magii, porównuje się siłę magii do wytrzymałości magii przeciwnego zaklęcia, zaś w przypadku zwykłych obiektów, to mowa o sile mogącej zburzyć drewnianą chatkę, w przypadku obiektów ceglanych, skala zniszczeń jest dużo mniejsza, bez większych szkód. Zdolność aktywowana jest natychmiast i kosztuje 10.000 energii magicznej
  • Możliwość otoczenia maksymalnie dwóch kończyn małymi kamyczkami, które połączone razem tworzą dość wytrzymałą zbroję, przy czym nie krępują ruchów maga. Maksymalny czas utrzymywania zaklęcia wynosi 3 tury i należy zapłacić 10.000 energii za aktywację oraz 7.000 energii za podtrzymanie co turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: yZ2lixj.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 400
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje ziemią
PW: 450
PU: 430


Zdolności

  • Możliwość odrywania skalnych fragmentów z naturalnego źródła takiego jak ziemia, góry czy mniejsze wzniesienia, przy czym maksymalna średnica obiektu skalnego nie może przekraczać 2 metrów. Manipulacja uwzględnia kontrolowanie dwóch takich obiektów jednocześnie, które mogą posłużyć zarówno w ofensywie jak i defensywie, przy czym za pojedynczy obiekt należy zapłacić 15.000 energii magicznej. Zdolność działa natychmiastowo
  • Całkowita manipulacja terenu, która pozwala na tworzenie wzniesień, małych dolin, zamkniętych przestrzeni czy bardziej skomplikowanych struktur, do maksymalnie 3 metrów wysokości, przy czym efekt ten utrzymuje się aż 4 tury. Za samą aktywację należy zapłacić 15.000 energii magicznej, zaś koszt co turę wynosi aż 10.000 energii
  • Możliwość analizy terenu po przez drgania ziemi wokół maga, co pozwala na zidentyfikowane ilości osób, tego gdzie przemieszczają się, czy wszelakich przeszkód. Jednorazowy koszt aktywacji wynosi 15.000 energii magicznej
  • Po przez manipulacje ziemią, możliwe jest utworzenie kamiennej skóry pokrywającej całe ciało na okres 3 tur, płacąc za aktywację 15.000 energii magicznej i 12.000 energii za każdą kolejną turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów
  • Po osiągnięciu tego poziomu ma się możliwość nauczenia umiejętności specjalnej, która powoduje, że twory stają się dynamiczne



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję