Magia Ciemności


[Image: RDQXAUb.png]

Opis ogólny

Yami no Mahō [Magia Ciemności] typu magii wykorzystujący element ciemności tworzący jej fizyczną formę. W taki sposób mag potrafi tworzyć strumienie ciemności, fale, czy także tarcze odbijające wrogie ataki. Magia zależnie od użytkownika przybiera różne kolory, od zieleni, aż po ciemny fiolet. Jej naturalnym wrogiem jest magia światła. Zaklęcia związane z tą mocą kojarzą się w nawet najmniejszym stopniu z samą śmiercią. Magia wykorzystujące wszystkie złe emocja użytkownika, które podsycają energię wydobywającą się z jego wnętrza.



Poziom pierwszy


[Image: 53FNxfF.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ciemnością
PW: 150
PU: 150 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Po przez początkową kontrolę ciemności, możliwe jest by mag wykorzystując swoją magię, zwiększył długość swoich ramion po przez wypuszczenie z nich energii ciemności na maksymalną odległość, co pozwala mu sięgnąć tam, gdzie inni nie są w stanie. Zdolność podtrzymywać można przez 5 tur, zaś koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej i 2.000 energii co turę
  • Możliwość wypuszczenia niekoniecznie silnej, ale zdecydowanie groźnej, fali ciemności z jednej z dłoni, która w początkowym stadium posiada niewielkie wymiary sierpa, zaś z pokonywanym dystansem rozszerza się do maksymalnie 2 metrów długości. Koszt aktywacji zdolności to 5.000 energii magicznej
  • Kontrolując ciemność, możliwe jest by stworzyć idealną ścianę, która poza zastosowaniami defensywnymi nadaje się również do blokowania wizji podczas różnych akcji, wymiary takiej ściany to 2 metry wysokości i aż 3 metry długości, zaś utrzymuje się przez okres trzech tur. Koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej oraz 3.000 energii co turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metrów
  • Użytkownik ma obowiązek określenia koloru "ciemności" jaką się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci. Wygląd tej magii zależy jedynie od użytkownika. Może być równie dobrze fioletowa, zielona lub ciemno różowa. Zależy to od tego co użytkownik tak na prawdę odczuwa w swym sercu



Poziom drugi


[Image: RXKOc4A.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ciemnością
PW: 300
PU: 270


Zdolności

  • Przed uniknięciem krytycznych, a nawet śmiertelnych obrażeń, możliwe jest zamiany maksymalnie dwóch kończyn w smugę ciemności płacąc pojedynczo 10.000 energii magicznej. Zamiana następuje od razu i po chwili kończyny wracają do swojego pierwotnego kształtu i formatu
  • Kontrolując magię ciemności, mag jest w stanie zamienić podłoże wokół siebie w ogromną plamę ciemności o średnicy do 3 metrów, która powoduje, że każdy przeciwnik znajdujący się w jej zasięgu jest wciągany do połowy swojej długości. Czas utrzymywania się zdolności wynosi aż 3 tury, zaś koszt aktywacji to 10.000 energii magicznej i 6.000 energii co turę
  • Korzystając z ciemności, możliwe jest by mag wykorzystał ją do walki na bliskim dystansie, po przez stworzenie niewielkich, bo do metra długości, magicznych szponów przymocowanych do jego dłoni, które w wielu sytuacjach są w stanie zastąpić średniej jakości oręż. Czas trwania zaklęcia wynosi aż 4 tury, a koszt utworzenia magicznych szpon na jednej dłoni to 10.000 energii magicznej oraz 5.000 energii co turę niezależnie od tego, czy zdolność została aktywowana na jednej czy obu dłoniach
  • Kolejna ofensywna zdolność powodująca powstawanie kolców ciemności wokół maga, które ranią przeciwników znajdujących się na określonym obszarze. Wysokość kolców wynosi maksymalnie 1 metr, zaś koszt aktywacji to jednorazowe 10.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: Rgy6NcZ.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ciemnością
PW: 450
PU: 420


Zdolności

  • Możliwość zlania się z otaczającą ciemnością, na przykład w ciemnych uliczkach bądź pomieszczeniach, powodując że mag jest całkowicie niewykrywalny dla zmysłu wzorku i węchu, jednakże całkowicie podatny na umiejętność wykrywania magii, w której specjalizują się szpiedzy. Jednakże w takiej postaci mag nie jest w stanie wykonywać żadnych ataków magicznych, jedynie czysto fizyczne, jednakże każdy taki ruch wiąże się z anulowaniem działania zdolności, dodatkowo podatny jest na wszelkiego rodzaju źródła światła, które również od razu niwelują działanie zdolności. Mag może przebywać w takim stanie maksymalnie 3 tury, koszt aktywacji wynosi 15.000 energii magicznej i 8.000 energii co turę
  • Wykorzystując zaawansowany poziom kontroli magii ciemności, mag jest w stanie stworzyć ogromną arenę w postaci ścian ciemności otaczających ogromny obszar wokół niego, do aż 4 metrów wysokości, powodując że uwięzieni w środku postacie tracą kontakt wzrokowy ze światem zewnętrznym. Dodatkowo każde słabsze zaklęcie wycelowane w ciemność jest odbijane w losowe miejsce. Czas trwania areny wynosi aż 3 tury i koszt utworzenia to 15.000 energii magicznej oraz 12.000 energii co turę
  • Mag jest w stanie stworzyć niewielkie kule ciemności wielkości dłoni, które wystrzelone z dłoni i trafione w cel eksplodują skondensowaną w sobie energią, rażąc wszystkich dookoła na obszarze do 2 metrów. Koszt użycia to 15.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów
  • Po osiągnięciu tego poziomu ma się możliwość nauczenia umiejętności dodatkowej



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję