Drewniane Tworzenie


[Image: rJoWREI.png]

Opis ogólny

Uddo Meiku [Drewniane Tworzenie] to umiejętność magiczna wykorzystująca dwa elementy, mianowicie ziemię oraz wodę. W ich połączeniu powstaje nowa energia, najprościej mówiąc drewno. Jest ono bardzo solidne i nie łatwo jest złamać. Drewniane tworzenie jest bardzo przydatne do kombinacji defensywnych, a w połączeniu z magiem o zdolnościach ofensywnych, można śmiało mówić o mieczu, który przebije wszystko i tarczy, której nic nie przebije. Niestety samo w sobie drewno nie należy do najlepszych ofensywnych zdolności z jednego powodu, szybkość zaklęć a także samej magii jest bardzo powolny.



Poziom pierwszy


[Image: AjBQAje.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 250
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad drewnem
PW: 150
PU: 140 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Możliwość tworzenia prostych drewnianych przedmiotów takich jak klucze, kubki, sztućce, małe pojemniki i tym podobne, które rozpadają się po tym jak mag odejdzie na zbyt dużą odległość. Pojedynczy koszt stworzenia drewnianego przedmiotu wynosi 5.000 energii magicznej
  • Zdolność do tworzenia statycznych, drewnianych figur odwzorowujących ludzi. Same twory nie poruszają się, nie emanują żadną energią ani nie są zdolne, do jakichkolwiek działań. Pełnią rolę odwrócenia uwagi i utrzymują się przez maksymalnie 5 tur. Koszt stworzenia wynosi 5.000 energii magicznej i 2.000 energii na podtrzymanie co turę
  • Do defensywnych zastosowań, mag może utworzyć drewnianą tarczę przymocowaną do jego ręki o średnicy maksymalnie jednego metra. Sama tarcza utrzymuje się przez maksymalnie 5 tur, a koszt stworzenia równy jest 5.000 energii magicznej i 2.000 energii za każdą kolejną turę
  • Możliwość wystrzelenia niewielkich drewnianych kolców z dłoni, skierowanych w pojedynczego przeciwnika. Koszt utworzenia jednego kolca wynosi 5.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metrów



Poziom drugi


[Image: 3CxINDp.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 350
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad drewnem
PW: 300
PU: 270


Zdolności

  • Prosta zdolność pozwalająca na stworzenie drewnianych bali o średnicy kilkunastu centymetrów, które wyrastając z ziemi, wiją się między nogami przeciwnika uniemożliwiając mu poruszanie się na okres maksymalnie 3 tur. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej, zaś za każdą dodatkową turę należy zapłacić 5.000 energii
  • Możliwość wystrzelenia z dłoni drewnianych bali, które wiją się miedzy sobą sprawiając, że sama konstrukcja przybiera na masie i wielkości, a w kulminacyjnym punkcie osiąga aż 2 metry średnicy. Wycelowana w jedną stronę jest w stanie poważnie zranić pojedynczego przeciwnika. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej
  • Możliwość stworzenia drewnianej bariery w kształcie przepołowionego stożka, wyrastającego poziomo z ziemi, który osiąga maksymalnie 3 metry długości i 2 metry wysokości. Taka tarcza utrzymuje się przez okres 4 tur. Koszt stworzenia wynosi 10.000 energii magicznej, zaś utrzymanie co turę kosztuje 7.000 energii magicznej
  • Skupiając energię dookoła maga, ten jest w stanie stworzyć drewniane kolce, które wyrastają dookoła niego, na wysokość nie większą niż 1 metr. Koszt aktywacji zdolności wynosi 10.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10metrów



Poziom trzeci


[Image: iu00dlF.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 400
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad drewnem
PW: 450
PU: 410


Zdolności

  • Zdolność tworzenia drewnianych elementów zbrojenia, jak tarcze czy kawałki pancerza, które nie ograniczają ruchów i można je aplikować na sojuszników. Utrzymują się przez 3 tury i zapewniają niemal perfekcyjną ochronę. Koszt pojedynczego stworzenia wynosi 15.000 energii magicznej, zaś utrzymanie co turę wymaga zapłacenia 8.000 energii magicznej dla dowolnej ilości przedmiotów
  • Możliwość pokrycia ciała cienką, ale elastyczną i wytrzymałą warstwą drewna, która zapewnia pełną ochronę nie krępując przy tym ruchów maga. Zbroja taka utrzymuje się przez 3 tury, zaś koszt utworzenia to 15.000 energii magicznej i 12.000 energii co turę
  • Skupiając energię przed sobą, mag jest w stanie stworzyć ogromną drewnianą ścianę na wysokość do 4 metrów i maksymalnej szerokości 6 metrów, utrzymując ją przez 4 tury. W przypadku aktywacji należy ponieść koszty w wysokości 15.000 energii magicznej oraz 11.000 energii co turę
  • Możliwość stworzenia specjalnych, drewnianych kokonów, przy czym maksymalnie tylko dwóch, które zamykają przeciwnika na okres 3 tur odcinając mu jakikolwiek dopływ tlenu. Jeżeli do tego czasu kokon nie zostanie zniszczony, to osoba zamknięta w środku umiera. Koszt aktywacji to 15.000 energii magicznej i 12.000 energii za każdą dodatkową turę, dla pojedynczego kokonu
  • Kontrolując energię magiczną, mag tworzy drewnianą włócznie, która wyrasta obok niego z ziemi, by następnie po chwili wystrzelić w kierunku przeciwnika, eksplodując w momencie zetknięcia z celem i wyrzucając na obszar do 1 metra liczne malutkie, ostre kawałki. Koszt stworzenia jednej włóczni to 15.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję