post #1
Opis ogólny
Uddo Meiku [Drewniane Tworzenie] to umiejętność magiczna wykorzystująca dwa elementy, mianowicie ziemię oraz wodę. W ich połączeniu powstaje nowa energia, najprościej mówiąc drewno. Jest ono bardzo solidne i nie łatwo jest złamać. Drewniane tworzenie jest bardzo przydatne do kombinacji defensywnych, a w połączeniu z magiem o zdolnościach ofensywnych, można śmiało mówić o mieczu, który przebije wszystko i tarczy, której nic nie przebije. Niestety samo w sobie drewno nie należy do najlepszych ofensywnych zdolności z jednego powodu, szybkość zaklęć a także samej magii jest bardzo powolny.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 250
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad drewnem
PW: 150
PU: 140 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu
Zdolności
Możliwość tworzenia prostych drewnianych przedmiotów takich jak klucze, kubki, sztućce, małe pojemniki i tym podobne, które rozpadają się po tym jak mag odejdzie na zbyt dużą odległość. Pojedynczy koszt stworzenia drewnianego przedmiotu wynosi 5.000 energii magicznej
Zdolność do tworzenia statycznych, drewnianych figur odwzorowujących ludzi. Same twory nie poruszają się, nie emanują żadną energią ani nie są zdolne, do jakichkolwiek działań. Pełnią rolę odwrócenia uwagi i utrzymują się przez maksymalnie 5 tur. Koszt stworzenia wynosi 5.000 energii magicznej i 2.000 energii na podtrzymanie co turę
Do defensywnych zastosowań, mag może utworzyć drewnianą tarczę przymocowaną do jego ręki o średnicy maksymalnie jednego metra. Sama tarcza utrzymuje się przez maksymalnie 5 tur, a koszt stworzenia równy jest 5.000 energii magicznej i 2.000 energii za każdą kolejną turę
Możliwość wystrzelenia niewielkich drewnianych kolców z dłoni, skierowanych w pojedynczego przeciwnika. Koszt utworzenia jednego kolca wynosi 5.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metrów
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 350
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad drewnem
PW: 300
PU: 270
Zdolności
Prosta zdolność pozwalająca na stworzenie drewnianych bali o średnicy kilkunastu centymetrów, które wyrastając z ziemi, wiją się między nogami przeciwnika uniemożliwiając mu poruszanie się na okres maksymalnie 3 tur. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej, zaś za każdą dodatkową turę należy zapłacić 5.000 energii
Możliwość wystrzelenia z dłoni drewnianych bali, które wiją się miedzy sobą sprawiając, że sama konstrukcja przybiera na masie i wielkości, a w kulminacyjnym punkcie osiąga aż 2 metry średnicy. Wycelowana w jedną stronę jest w stanie poważnie zranić pojedynczego przeciwnika. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej
Możliwość stworzenia drewnianej bariery w kształcie przepołowionego stożka, wyrastającego poziomo z ziemi, który osiąga maksymalnie 3 metry długości i 2 metry wysokości. Taka tarcza utrzymuje się przez okres 4 tur. Koszt stworzenia wynosi 10.000 energii magicznej, zaś utrzymanie co turę kosztuje 7.000 energii magicznej
Skupiając energię dookoła maga, ten jest w stanie stworzyć drewniane kolce, które wyrastają dookoła niego, na wysokość nie większą niż 1 metr. Koszt aktywacji zdolności wynosi 10.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10metrów
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 400
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad drewnem
PW: 450
PU: 410
Zdolności
Zdolność tworzenia drewnianych elementów zbrojenia, jak tarcze czy kawałki pancerza, które nie ograniczają ruchów i można je aplikować na sojuszników. Utrzymują się przez 3 tury i zapewniają niemal perfekcyjną ochronę. Koszt pojedynczego stworzenia wynosi 15.000 energii magicznej, zaś utrzymanie co turę wymaga zapłacenia 8.000 energii magicznej dla dowolnej ilości przedmiotów
Możliwość pokrycia ciała cienką, ale elastyczną i wytrzymałą warstwą drewna, która zapewnia pełną ochronę nie krępując przy tym ruchów maga. Zbroja taka utrzymuje się przez 3 tury, zaś koszt utworzenia to 15.000 energii magicznej i 12.000 energii co turę
Skupiając energię przed sobą, mag jest w stanie stworzyć ogromną drewnianą ścianę na wysokość do 4 metrów i maksymalnej szerokości 6 metrów, utrzymując ją przez 4 tury. W przypadku aktywacji należy ponieść koszty w wysokości 15.000 energii magicznej oraz 11.000 energii co turę
Możliwość stworzenia specjalnych, drewnianych kokonów, przy czym maksymalnie tylko dwóch, które zamykają przeciwnika na okres 3 tur odcinając mu jakikolwiek dopływ tlenu. Jeżeli do tego czasu kokon nie zostanie zniszczony, to osoba zamknięta w środku umiera. Koszt aktywacji to 15.000 energii magicznej i 12.000 energii za każdą dodatkową turę, dla pojedynczego kokonu
Kontrolując energię magiczną, mag tworzy drewnianą włócznie, która wyrasta obok niego z ziemi, by następnie po chwili wystrzelić w kierunku przeciwnika, eksplodując w momencie zetknięcia z celem i wyrzucając na obszar do 1 metra liczne malutkie, ostre kawałki. Koszt stworzenia jednej włóczni to 15.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów
Dodatkowe informacje: Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję
Odwiedzaj codziennie
newsy oraz
recepcję , by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale
poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.