Figurowe Oczy


[Image: i9lBpJF.png]

Opis ogólny

Figyua Aisu [Figurowe Oczy] to magia polegająca na kontrolowaniu duszy przeciwników po przez zamykanie ich w specjalnych pojemnikach, którym można później wydawać rozkazy w zależności od preferencji maga. Potężna magia, która przy odpowiednim poziomie magicznym jest w stanie uwięzić duszę człowieka bądź maga zyskując również jego umiejętności, a także samą magię. Jednakże z tak dużą mocą idą również ogromne koszty kontroli bądź zamykania dusz istot w specjalnych laleczkach, a z każdym poziomem ilość ta jedynie wzrasta.



Poziom pierwszy


[Image: 0rlU1cr.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad lalkami
PW: 150
PU: 140 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Możliwość kontrolowania 1 lalki bez konieczności zdobywania dusz, koszty są identyczne jak w przypadku lalki, która posiada duszę
  • Prosta zdolność polegająca na wystrzeleniu wiąski lasera w pojedynczego przeciwnika z lalki, która niekoniecznie posiada duszę. Koszt użycia zdolności wynosi 5.000 energii magicznej
  • Możliwość wykorzystania lalki jako "przenośne oko", które pozwala dostrzec to, czego mag w normalnych warunkach nie jest w stanie. Koszt aktywacji lalki w taki tryb kosztuje 5.000 energii magicznej i dodatkowo należy płacić 2.000 energii za każdą turę, bez ograniczeń


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi tylko 5 metrów
  • Aby zdobyć duszę należy wykonać specjalną misję, podczas której mag wydobywa z wnętrza ofiary jej eteryczną postać i następnie pieczętuje i zamyka w jednej ze swoich laleczek. Należy zaznaczyć, że jedna dusza równa jest jednej misji, dlatego zabronione jest wykonywanie misji, na których można wejść w posiadanie więcej niż jednej duszy.
  • Wydobycie duszy ze zwierzęcia i zamknięcie jej w pojemniku kosztuje 5.000 energii magicznej, zaś tura kontroli nad jedną laleczką wymaga 2.000 energii.
  • Na tym poziomie mag może dysponować wyłącznie dwoma duszami zamkniętymi na raz.



Poziom drugi


[Image: lnrzHGH.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad lalkami
PW: 300
PU: 270


Zdolności

  • Możliwość kontrolowania maksymalnie 2 lalek bez konieczności zdobywania dusz, koszty są identyczne jak w przypadku lalki, która posiada duszę
  • Kontrolując ilość energii magicznej w lalkach, możliwe jest wykorzystanie ich jako wabik dla wrogich zaklęć, które zmienia priorytet z maga na lalkę. Po udanym trafieniu niestety lalka ulega zniszczeniu, jednakże pozwala uchronić maga przed może i krytycznymi obrażeniami. Koszt użycia zdolności na pojedynczej lalce kosztuje 10.000 energii, tura kontroli wymaga użycia 5.000 energii, niezależnie od ilości lalek przemienionych w tryb wabika. Sama zdolność z kolei utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury
  • Efektywna, lecz kosztowna zdolność polegająca na stworzeniu eterycznego ostrza do 1 metra długości, wychodzącego z jednej strony lalki, które może posłużyć jako oręż do walki w zwarciu, sterowanym dodatkowo na dystansie powodując że mag zawszę znajdować się będzie w bezpiecznej odległości. Jednakże koszt aktywacji zaklęcia na jednej lalce kosztuje 10.000 energii magicznej, a każda kolejna tura pochłania 6.000 energii, bez limitu górnego
  • Możliwość wykorzystania lalki jako miny, która w akcje desperacji maga, wybucha pochłaniając obszar do 2 metrów średnicy. Koszt aktywacji detonacji wynosi 10.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10 metrów
  • Wydobycie duszy z żywego człowieka i zamknięcie jej w pojemniku kosztuje 10.000 energii magicznej, zaś tura kontroli nad jedną laleczką wymaga 5.000 energii.
  • Limit jednoczesnego kontrolowania uwięzionych dusz zwiększa się do pięciu.



Poziom trzeci


[Image: f2gXsY0.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad lalkami
PW: 450
PU: 410


Zdolności

  • Możliwość kontrolowania maksymalnie 3 lalek bez konieczności zdobywania dusz, koszty są identyczne jak w przypadku lalki, która posiada duszę
  • Zdolność pozwalająca na wykorzystanie lalek jako urządzeń do komunikacji między jedną grupą, a drugą, zachowując działanie na pełnym dostępnym obszarze. Koszt zamiany jednej lalki w takie urządzenie, to 15.000 energii magicznej, zaś tura kontroli, niezależnej ilości lalek wynosi 8.000 energii, bez górnego limitu
  • Możliwość wykorzystania lalek jako tarcze, po przez otoczenie ich specjalnym pióropuszem magii o długości maksymalnie 1 metra, które są w stanie zablokować większość, jak nie wszystkie zaklęcia. Sam efekt utrzymuje się do 3 tur na pojedynczej lalce, zaś ta nie ulega zniszczeniu jeżeli trafi na silniejsze zaklęcie. Koszt zamiany jednej lalki w tarcze i tura kontroli kosztują kolejno 15.000 energii magicznej i 9.000 energii
  • Możliwość wystrzelenia pocisków z lalki w kształcie sierpów, które osiągają maksymalną szerokość 1 metra. Koszt pojedynczego wystrzału wynosi 15.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów
  • Wydobycie duszy z ciała maga i zamknięcie jej w pojemniku kosztuje 15.000 energii magicznej, zaś tura kontroli nad jedną laleczką wymaga 8.000 energii.
  • Możliwe jest używanie zdolności maga, którego dusza została skradziona i umieszczona w lalce jednakże z niemałym ograniczeniem. Można używać jedynie magii poziomu pierwszego i drugiego, zaś w przypadku magii specjalnych dochodzi jeszcze poziom trzeci. Wszystkie właściwości zaklęć są identyczne z tą różnicą, że koszt użycia wzrasta dwukrotnie.
  • Limit jednoczesnego kontrolowania uwięzionych dusz zwiększa się do ośmiu.



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję.
  • Żeby zdobyć jakiekolwiek lalki mag musi udać się na misję, w której zdobędzie dusze swojej ofiary. Podczas wydobywania i pieczętowania tworzy się magiczna laleczka, w której następnie umieszczana jest dusza. Jednakże istnieje możliwość kupienia gotowych magicznych lalek, w które można więzić dusze swoich przeciwników. W tym celu należy udać się do zwykłej kuźni bądź Kuźni Magicznej Mocy i dokonać zakupu, jednakże maksymalne wymiary nie mogą być większe niż pół metra wysokości, szerokości i długości.
  • Poziom misji na nową duszę uzależniony jest od poziomu magii, który posiada użytkownik. W przypadku pierwszego poziomu jest to misja prosta, przy drugim poziomie jest to misja normalna, zaś przy ostatnim poziomie jest to misja trudna/klasy S bądź konfrontacja z drugim graczem.
  • By móc aktywować swoje lalki zapłacić 5.000 energii magicznej jednorazowo od sztuki.
  • W przypadku zwykłych zwierząt bądź ludzi, wydobycie ich duszy polega na spojrzeniu im prosto w oczy, a jeżeli mag posiada więcej Potencjału Magicznego niż przeciwnik to jego dusza zostaje zamknięta w następnej turze. Jednakże w przypadku innych magów sytuacja jest nieco trudniejsza, ponieważ należy posiadać niemałą przewagę Potencjału Magicznego, a dokładniej mówiąc o 100 punktów więcej. Natomiast jeżeli mag nie spełnia wymagań, a użyje swojej magii przeciwko ludziom bądź innym stworzeniom humanoidalnym, to zamiast wydobyć duszę swojej ofiary, kończy się zwykłą utratą przytomności na kilka (do trzech) tur.
  • Lalki mogą zostać zniszczone podczas walki. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, to uwięziona dusza wskakuje do innego pojemnika, niekoniecznie pustego, w którym czeka tydzień (czas realny) na to by zostać przeniesionym do nowego pojemnika (operacja darmowa) bądź zostać zniszczonym przez maga, co kosztuje 15.000 energii magicznej. Jeżeli w ciągu tygodnia użytkownik nie znajdzie nowego pojemnika, a w aktualnym który posiada umieszczone są dwie dusze, to obie zostają zniszczone razem z pojemnikiem z powodu przeciążenia.