[Image: ljUVet2.png]

Opis ogólny

Mahō no Satsu [Magia Kart] jest uniwersalnym typem magii który może zostać użyty na wiele sposobów. Użytkownik może wezwać postacie z kart, uwięzić w nich przeciwników bądź łączyć je dzięki czemu dają wiele efektów. Magiczne karty mogą być również wykorzystane jako pociski. Przypuszcza się, że ta forma magii może być również wykorzystywane do komunikacji bądź śledzenia.



[Image: UE5o1Vc.png]
Poziom pierwszy

Opis

Mag po wielu treningach wreszcie zrozumiał na czym polega magia kart. Już na samym początku jest wstanie nasycić karty energią magiczną, a one już będą przypominały ostrością niektóre miecze. Na tym poziomie możliwe jest jeszcze użycie kart jako nadajnik do śledzenia bądź podsłuchu, lecz z powodu niskich jeszcze umiejętności władania magią kart, koszty utrzymywania zdolności są bardzo wysokie.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening rzucania kartami
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Wymagany jest zakup kart
  • Za wyostrzenie jednej karty do SB 5 należy zapłacić 10.000 energii magicznej
  • By móc użyć kartę jako nadajnik bądź urządzenie do podsłuchiwania należy nasączyć ją odpowiednią ilością energii magicznej po czym umieścić na ciele bądź ubraniu osoby, którą mag obrał sobie za cel. Zdolność ta nie posiada ograniczenia co do wielkości obszaru, na którym działa, ale za każdą turę, którą wykonał przeciwnik, mag musi zapłacić 5.000 energii magicznej
  • Karta ulega dezaktywacji na polecenie maga, po czym odkleja się od przyczepionego celu
  • Karta ulega zniszczeniu jeżeli jej wytrzymałość jest mniejsza niż wrogie zaklęcie



[Image: t205J88.png]
Poziom drugi

Opis

Użytkownik magii kart wreszcie po tylu treningach przeszedł na kolejny poziom zaawansowania. Odkrywa, że jego kart potrafią coś więcej niż tylko być wykorzystywane jako ostrza lub narzędzie do śledzenia. Na tym poziomie jesteśmy wstanie wykorzystywać karty do komunikacji z innymi osobami, lokalizowania problemów, a także zamykania w eterycznym więzieniu ludzi czy magiczne bestie o ile nasza magia jest na tyle silna by przeciwnik nie mógł się jej oprzeć.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 400
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening rzucania kartami
PW: 250
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Za wyostrzenie jednej karty do SB 6 należy zapłacić 15.000 energii magicznej
  • By móc komunikować się z kimś na odległość należy przekazać mu kartę nasiąkniętą odpowiednią ilością energii magicznej. Koszt ustawienia takiej karty wynosi 5.000 energii magicznej, zaś aktywacji do komunikacji wynosi 500 energii magicznej
  • Mag używa kart do zamykania ludzi bądź stworów w specjalnym wymiarze, w którym ofiary nie są w stanie oddziaływać na świat zewnętrzny. Wystarczy mieć przewagę Potencjału Magicznego nad przeciwnikiem, by ten na okres aż pięciu tur został uwięziony w karcie, z którą można zrobić cokolwiek
  • Koszt utrzymania karty jako nadajnik wzrasta do 7.500 energii magicznej za każdą turę użytkownika
  • Mag jest w stanie wykorzystać karty do lokalizowania kłopotów, które napotkał znajomy użytkownik bądź towarzysz. W tym celu należy wybrać dwie takie same karty i obie nasączyć energią magiczną równą 10.000 a następnie jedną z nich podarować osobie, o którą użytkownik chce pilnować. W razie niebezpieczeństwa karta, którą posiada użytkownik będzie świeciła się na czerwono z nazwą lokacji, w której znajduje się zagrożenie



Dodatkowe informacje:
  • W przypadku użycia kart jako nadajnika do śledzenia bądź komunikacji nie podano zasięgu działania umiejętności. Z racji tego, że oznaczenia "km" byłoby trudne do wyobrażenia i zależało w całości od MG, przyjęło się, że zdolność działa na terenie danego królestwa, na którym znajdują się gracze.
  • Żeby było jasne, prędkość rzucanych kart wyliczana jest na podstawie statystyki dodatkowej - Szybkość Broni Miotanej.