Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Juso [Przekleństwo]

post #1
[Image: T79dy8q.png]

Opis ogólny

Juso [Przekleństwo] to rodzaj magii, którą może opanować jedynie wąska grupka magów zwanych demonami. Te przeklęte kreatury zsyłają na siebie niebezpieczną i nieprzewidywalną moc, która objawia się w osłabieniach przeciwnika. Swym wyglądem może przypominać magię ciemności, choć wszystkie okręgi magiczne, które towarzyszą przy tworzeniu zaklęć są koloru czerwonego. Demon nie różni się niczym z wyglądu od normalnego człowieka. Dopiero, gdy opanuje pierwszy poziom tejże magii i zacznie jej używać, jego wygląd zewnętrzny ulega transformacji w zależności od tego jakim poziomem magii włada.



[Image: du5HZjb.jpg]
Poziom pierwszy

Opis

Z początku mag nie posiada stu procentowej pewności, co do swojej przyszłości, tego kim chce być i jakie czyny popełniać. Jednakże wewnątrz siebie odczuwa jak pewna niewidzialna siła popycha go ku złu. Jest to wystarczający powód, by móc zaszczepić w nim demoniczną cząstkę, która nasili to uczucie do niewyobrażalnego poziomu i tym samym rozpocznie proces ewolucji, w którym zwykły człowiek przemieni się w demona. Podświadomie mag zdaje sobie sprawę z jakich zaklęć może korzystać i co one powodują, lecz na tym poziomie nie może liczyć na coś w pełni destrukcyjnego, co pozwoli wyszaleć mu się za wszystkie dni jakie przeżył.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 250
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której mag oddaje się czynieniu złu i zaszczepiona zostaje w nim demoniczna cząstka
PW: 250


Zaklęcia

  • Naznaczenie - Zwykłym spojrzeniem demon 'naznacza' przeciwnika, powodując pojawienie się na jego szyi tajemniczego symbolu. Znak ten utrzymuje się przez okres dziesięciu tur. Samo naznaczenie możliwe jest do wykonania jedynie do odległości dziesięciu metrów. Koszt jednego naznaczenia wynosi 10.000 energii magicznej. Oprócz tego, na tym poziomie, nie posiada żadnych specjalnych właściwości.
  • Wyczerpanie - Zaklęcie możliwe do wykonania dopiero po uprzednim naznaczeniu wroga. Znak na szyi rozrasta się do długości jednego metra, sięgając torsu, a także początku nóg. Całość przypomina tatuaż, który w gruncie rzeczy osłabia przeciwnika. Powoduje bowiem zanik 50 punktów szybkości i reakcji, jednakże pod warunkiem, że gracz posiada co najmniej jeden punkt więcej Siły Magii niż przeciwnik Potencjału Magicznego. W przeciwnym razie zaklęcie zadziała, ale z gorszą skutecznością obniżając szybkość i reakcje o marne 15 punktów. Koszt użycia wynosi 25.000 energii od jednej osoby, a samo wyczerpanie trwa 2 tury.


Dodatkowe informacje

  • Magia dostępna wyłącznie dla demonów
  • W ciągu walki można użyć jedynie dwóch naznaczeń
  • Demon na tym poziomie jest w stanie wyczuć łowcę z odległości 10 metrów, lecz jest to słabe uczucie i niemożliwe jest zlokalizowanie dokładnie osoby, jeżeli ta znajduje się w grupie



[Image: jhP3xDS.jpg]
Poziom drugi

Opis

Kolejny poziom, który otwiera nowe możliwości we władaniu demoniczną energią wymaga poświęcenia i pełnego oddania. Niełatwo jest pozwolić sobie na coś takiego, wiążę się to z całkowitym porzuceniem rozumienia życia jako coś wspaniałego i należy to postrzegać jako rzecz zbędną, obojętną. Ten proces również rozwija samą ewolucję człowieka w demona. Jednakże by móc sięgnąć po tę moc, należy dokonać czynu ostatecznie złego, czyli wytropić i zabić swego naturalnego wroga jakim jest łowca.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: 350
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której przyszły demon musi wytropić łowcę demonów i zakończyć jego żywot
PW: 350


Zaklęcia

  • Ciążenie - Zaklęcie możliwe do wykonania dopiero po uprzednim naznaczeniu wroga. Znak na szyi rozrasta się do długości jednego metra, sięgając torsu, a także początku nóg. Całość przypomina tatuaż, który w gruncie rzeczy osłabia przeciwnika. Powoduje bowiem zanik 50 punktów siły i wytrzymałości, jednakże pod warunkiem, że gracz posiada co najmniej jeden punkt więcej Siły Magii niż przeciwnik Potencjału Magicznego. W przeciwnym razie zaklęcie zadziała, ale z gorszą skutecznością obniżając szybkość i reakcje o marne pięć procent. Koszt użycia wynosi 25.000 energii od jednej osoby, a samo ciążenie trwa 2 tury.
  • Przejęcie - Zaklęcie o dziwo nie wymagające naznaczenia, jednak posiadające ograniczenie w postaci zasięgu działania, który wynosi piętnaście metrów. Demon przejmuje kontrolę nad zwierzętami, które znajdują się w jego okolicy. Może je kontrolować, poruszać i wydawać polecenia. Zdolność ta działa także na stworzenia magiczne, lecz należy pamiętać, że na smoki mimo wszystko jest nieskuteczne, to samo tyczy się ludzi. Koszt jednorazowego użycia wynosi 30.000 energii magicznej oraz 5.000 energii za pojedynczą komendę.
  • Demoniczna Ochrona - Pod stopami demona pojawia się czerwony okrąg o średnicy jednego metra, który przesuwając się do góry, pokrywa całą sylwetkę. Na ciele pojawia się półprzezroczysta, bordowa osłona, która jest w stanie zatrzymać wiele zaklęć. Jej wytrzymałość jest oczywiście równa wytrzymałości magii. Taka ochrona utrzymuje się do trzech tur, a także kosztuje 35.000 energii magicznej. Zaklęcia można użyć zarówno na sobie, jak i na sojuszniku.


Dodatkowe informacje

  • Jest to maksymalny poziom mocy jakie mogą osiągnąć zaklęcia: Naznaczenie i Wyczerpanie
  • W ciągu walki można użyć czterech naznaczeń
  • Zaklęcie wyczerpanie trwa 3 tury
  • Możliwość wyczucia obecności łowcy demonów zostaje zwiększona do 30 metrów, lecz nic poza tym nie ulega zmianie



[Image: OURy5CA.jpg]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom, który zamyka proces przemiany i ostatecznie pochłania resztki człowieczeństwa jakie tkwiły wewnątrz maga. Mimo, że na zewnątrz żadnej zmiany nie widać na pierwszy rzut oka, to w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. W momencie osiągnięcia tego pułapu, mag zyskuje zdolność wiecznej młodości, gdyż stał się pełnoprawnym demonem, co oznacza, że nie może być już traktowany jak człowiek i niektóre zasady w przeciwieństwie do ludzi, przestają go obowiązywać. Otwierają się również wrota do wielu nowych zdolności, które jedynie ułatwiają szerzenie chaosu, do którego każdy demon dąży.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 600
Maksymalna siła magii: 550
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której demon musi nie tyle co zabić egzorcystę, a przemienić go w demona wypalając wszelką dobroć jaka w nim tkwi
PW: 500


Zaklęcia

  • Esencja Życia - Potężne zaklęcie, dzięki któremu demon może w jednej chwili zdobyć ogromną przewagę na polu bitwy. Przede wszystkim należy się skupić by wyczuć w obrębie trzydziestu pięciu metrów wszystkie żywe jednostki nawet te, które używają specjalnych zdolności maskujących. Następnie po przez złączenie dłoni i skierowaniu ich w stronę klatki piersiowej nad głową użytkownika pojawia się ogromny okrąg magiczny o średnicy pięciu metrów, który wysysa energię życiową z wcześniej wykrytych jednostek. Należy jednak zaznaczyć, że ofiary dotknięte tym zaklęciem nie otrzymują żadnych ran. Wysysając energię życiową Demon tak naprawdę redukuje statystyki wroga aż o pięćdziesiąt punktów na czas 4 tur pod warunkiem, że posiada przynajmniej jeden punkt przewagi Siły Magii nad Potencjałem Magicznym przeciwnika. Koszt zaklęcia jest bardzo wysoki ponieważ należy zapłacić aż 50.000 energii za aktywacje i 15.000 energii co turę, a zdolność można wykorzystać jedynie raz podczas jednej walki.
  • Przeklęty Pomocnik - Zdolność podobna do tej, którą posiadają egzorcyści na tym samym poziomie magii. Demon nacina swoje ciało, a jego krew, która łączy się z ziemią tworzy magiczny okrąg, z którego może wyjść jedno z trzech stworów: upiór, upadły anioł, bądź sługa. Każde z trzech stworzeń posiada unikalne zdolności, które przekazywane są graczowi dopiero po opanowaniu magii, nie są one bowiem dostępne dla każdego. Koszt użycia tego zaklęcia wynosi 50.000 energii magicznej i utrzymuje się przez okres 6 tur.
  • Koniec Świata - Najpotężniejsze zaklęcie w arsenale demona, za pomocą którego w jednej chwili może wymazać istnienie dziesiątek istot. Na początku należy położyć dłonie na ziemi do czasu aż pojawi się pod stopami maga ogromny okrąg magiczny, a następnie unieść je do góry wysoko nad głową. Wcześniej utworzony okrąg również przemieści się nad demona by wewnątrz niego zaczęła formować się niewielka kula o średnicy jednego metra, która po chwili obejmuje obszar do pięćdziesięciu metrów. Dodatkowo, jeżeli zdolność wchłonie po drodze słabsze zaklęcie to zyskuje na swojej mocy powodując jeszcze większe obrażenia. Jednakże to skuteczne zaklęcie posiada ogromne koszty. Za jedno użycie należy zapłacić aż 140.000 energii magicznej.


Dodatkowe informacje

  • Na tym poziomie tylko zaklęcie "Demoniczna Ochrona" jest wstanie zwiększyć swoją moc, pozostałe zdolności z poprzedniego poziomu nie otrzymują tego zaszczytu.
  • W ciągu walki można użyć sześciu naznaczeń
  • Zaklęcie wyczerpanie trwa 5 tur
  • Zaklęcie ciążenie trwa 5 tur
  • Każde słabsze zaklęcie wchłonięte przez "Koniec Świata" zwiększa jego moc o 50 punktów, lecz należy pamiętać, że nie można wyjść poza limit statystyk
  • Przemiana łowcy w demona polega na przelaniu odpowiedniej ilości energii magicznej do ciała pokonanego, lecz ciągle żywego. Ilość wymaganej energii magicznej równa jest 50% aktualnie posiadanego limitu, czyli jeżeli mag może posiadać maksymalnie 150.000 energii magicznej, to potrzebuje przelać 75.000.
  • Proces przemiany trwa dwie tury, jednakże może być przerwany. W tym przypadku nie następuje żadna przemiana przegranego, zaś cały proces należy rozpocząć raz jeszcze.
  • Przemieniony łowca demonów traci możliwość korzystania ze swojej dedykowanej magii, jego profesja zostaje zamieniona na demoniczną, zaś poziom magii odpowiada poziomowi posiadanej magii łowców. Jeżeli pokonany opanował inne rodzaje magii, które służyły do walki z demonami, to niestety traci możliwość ich używania, zaś same sloty pozostają zajęte. W przypadku przemiany zwykłego maga w demona, ten zyskuje jedynie profesję oraz magię (o ile posiada wolne miejsce, w innym przypadku staje się bezrozumnym bytem)
  • Nowo przemieniony demon nie jest w żaden sposób uzależniony od osoby, która go przemieniła. Nie ma między nimi żadnej relacji i mogą pałać do siebie nienawiścią bądź traktować całą sytuację, tak jakby się wcześniej nie spotkali
  • Transformacji w demona nie można wykonać na osobie, która posiada magię przemiany, będzie ona bezskuteczna
  • Na ostatnim poziomie demon jest w stanie wyczuć łowce z odległości aż 50 metrów i tym razem dokładnie określić położenie osoby

Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
post #2
[Image: AC71zYu.png]

Opis ogólny

Upiór - Wysoka postać o zdeformowanych częściach ciała i zniszczonych ubraniach. Na głowę nałożony kaptur, który idealnie zakrywa tajemniczą twarz. Nawet spoglądając z dołu na sylwetkę mierzącą dwa metry i trzydzieści centymetrów nie jest się w stanie dostrzec jakichkolwiek rysy twarzy czy owłosienia. Na ciało narzucony płaszcz z uciętymi rękawami, który odsłania kościste ramiona, a za każdym razem gdy upiór chce coś powiedzieć wydaje z siebie dźwięk porównywany do drapania paznokciami po płaskiej powierzchni. Jedyną bronią poza specjalnymi zdolnościami, upiora jest magiczna kosa o długim ostrzu i SB 6.



[hide="3,4"]
Statystyki

Siła: 100
Wytrzymałość: 120
Szybkość: 200
Reakcje: 215
Koncentracja: 250
Kontrola Energii Magicznej: 250

Maksymalna Siła Magii: 500
Maksymalna Szybkość Magi: 450
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450


Zdolności

Duch - Specjalna zdolność upiora, dzięki której jest w stanie podczas walki uniknąć wszelkich obrażeń fizycznych, a także magicznych. W momencie nadchodzącego ataku upiór gromadzi energię w swoim ciele powodując, że każdy obiekt, który chce nawiązać kontakt z jego ciałem po prostu przeniknie wyrządzając szkody za nim. Do aktywacji zaklęcia nie jest potrzebny żaden okrąg czy specjalny gest, może zostać użyte w dowolnym momencie jednakże kosztuje to 40.000 energii za jednorazowe użycie i nie można podczas trwania zdolności atakować.

Magiczna Kosa - Jak już zostało wcześniej wspomniane, upiór uzbrojony jest w ów przedmiot, który może zostać wykorzystany na dwa sposoby. Pierwszy z nich to zwykła broń, która zadaje rany sieczne, natomiast drugi sposób to przekazanie 10.000 energii magicznej do broni powodując, że ataki, które sięgną cel nie wyrządzą żadnych obrażeń, ale naznaczą ciała maga specjalną pieczęcią, którą następnie upiór wykorzystuje do ostatniej swojej zdolności.

Krzyk - Specjalna zdolność, która w przeciwieństwie do większości magii na świecie oddziałuje na psychikę swojego przeciwnika. Upiór płacąc 35.000 energii jest w stanie wywołać silny atak, który całkowicie paraliżuje swojego przeciwnika na okres jednej tury. Zdolność można użyć dopiero wtedy gdy na przeciwniku powstanie pieczęć na skutek użycia Magicznej Kosy.


[/hide]

[Image: Y4Uv18r.jpg]

Opis ogólny

Upadły Anioł - Stworzenie o czarnych jak smoła skrzydłach, których posiada aż dwie pary, a ich rozpiętość wynosi ponad pięć metrów. Upadły anioł jest nietypową postacią, którą może przywołać demon, ponieważ poza wcześniej wspomnianymi skrzydłami, uzbrojeniem, a także ubiorem całe jego ciało składa się z eterycznej materii o ciemno-fioletowej barwie powodując całkowitą niewrażliwość na ataki fizyczne. Arsenał stworzenia składa się z dwóch trąb o białej i czarnej barwie, a także długiego bo aż dwumetrowego miecza o SB 4.



[hide="3,4"]
Statystyki

Siła: 150
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 150
Reakcje: 200
Koncentracja: 250
Kontrola Energii Magicznej: 300

Maksymalna Siła Magii: 500
Maksymalna Szybkość Magi: 450
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450


Zdolności

Upadek Niebios - Upadły Anioł dmuchając w białą trąbę tworzy wysoko w powietrzu sporej wielkości okrąg o średnicy dwudziestu metrów, który następnie wystrzeliwuje magiczne pociski w miejscu, które Upadły wskaże ręką. Mimo potężnej mocy zasięg zaklęcia liczony od pozycji upadłego anioła, jest mocno ograniczony ponieważ wynosi on jedynie czterdzieści metrów, a koszt zdolności to 50.000 za utworzenie okręgu i 15.000 za każdy pocisk.

Narodziny Piekła - Upadły Anioł dmuchając w czarną trąbę po wskazaniu palcem tworzy na ziemi ogromny okrąg o średnicy pięćdziesięciu metrów, z którego wydobywa się ogromna ilość energii a każdy żywy organizm posiadający magiczną energię i znajdujący się na okręgu jest zamykany w specjalnej klatce, która z biegiem czasu kurczy się powoli uśmiercając uwięzionego maga. Jednakże jeśli zamknięty użytkownik użyje broni bądź zaklęcia silniejszego od wytrzymałości klatki, ta natychmiast się rozpada, a jeżeli trafiony został okrąg to ten również się rozpada anulując całe zaklęcie. Koszt użycia zdolności jednorazowo to 60.000 energii i 20.000 co turę, a zamknięty wewnątrz klatki mag po upływie trzech tur umiera.


[/hide]

[Image: o6SDKpS.jpg]

Opis ogólny

Sługa - Postać kobieca o naturalnych proporcjach, która swymi kształtami potrafi uwieść a następnie wykończyć swojego przeciwnika. Długie fioletowe włosy sięgające aż do pasa, a także specjalne nakrycie głowy, które zasłania jedno oko. Na nadgarstkach posiada założone grube łańcuchy, które z każdym jej ruchem wydają charakterystyczny dźwięk, natomiast do pleców przymocowana jest ogromna włócznia wykonana z mocnego drewna o SB 3, a także najwyższej jakości ostrza przymocowanego na jej czubku o SB 5.



[hide="3,4"]
Statystyki

Siła: 200
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 250
Reakcje: 300
Koncentracja: 200
Kontrola Energii Magicznej: 250

Maksymalna Siła Magii: 450
Maksymalna Szybkość Magi: 400
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450


Zdolności

Przeklęte Kajdany - Sługa zaklina swoje dłonie powodując, że każdy kontakt z przeciwnikiem spowoduje uwięzienie go w magiczne kajdany na okres dwóch tur uniemożliwiając poruszanie się. Koszt do aktywacji zdolności wynosi 50.000 energii, a także 10.000 co turę. Uwolnienie polega na zniszczeniu kajdan własną siłą bądź przy pomocy osoby z zewnątrz.

Diabelska Tarcza - Przelewając spore ilości energii magicznej do swojej broni, przyzwany Sługa jest w stanie stworzyć potężną tarczę na okres dwóch tur, która jest w stanie odbić wszelkie magiczne jak i fizyczne ataki, oczywiście wszystko w granicach wytrzymałości magii. Tarcza posiada dwa metry kwadratowe powierzchni i jest tworzona wyłącznie z jednej strony. Taki przelew polega na tym, że Sługa jedną dłonią pod którą pojawia się niewielki okrąg magiczny przejeżdża po powierzchni broni aktywując zaklęcie. Dodatkowo SB włóczni zwiększa się o 2. Koszt aktywacji tarczy i zwiększenie SB włóczni wynosi 80.000 energii i 15.000 co turę.


[/hide]
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: