[Image: 07kqWoW.jpg]
Virgo

Opis

Virgo przywoływana jest za pomocą Złotego klucza do Bramy Panny, jej nietypowa osobowość może wprawić w zakłopotanie. Przejawia ona bowiem skłonności masochistyczne i ciągle ubiega się o karę, którą chcę dostać za to, co zrobiła i nieważne, czy było to zachowanie dobre, czy złe. Posiada strój pokojówki i łańcuchy wokół nadgarstków, używa ich czasem do walki. Posługuje się magią ziemi, jest niezwykle lojalnym duchem, który przydaje się w wielu sytuacjach. Potrafi również zmieniać wygląd, by dopasować się do gustu przywołującego.


Umiejętności

Virgo jest w stanie posługiwać się dwoma rodzajami magii, są nimi transformacja i magia ziemi. Dzięki magii ziemi z łatwością jest w stanie podróżować pod ziemią tworząc rozmaite tunele, dodatkowo posiada zaklęcie defensywne i ofensywne. Dzięki magii transformacji Virgo jest w stanie przemieniać się w cokolwiek zechce, chociaż zwykle używa tego, by zmienić swój wygląd, na bardziej "specyficzny". Oprócz magii Virgo jest w stanie posługiwać się swoimi łańcuchami z kajdanek do walki.


  • Diver - podstawowa zdolność Virgo umożliwiająca jej kopanie pod ziemią i tworzenie tuneli, którymi może się przemieszczać samotnie lub w grupie. Wielkim atutem zaklęcia jest fakt, że podłoże niekoniecznie musi być ziemią, nic nie stoi na przeszkodzie by kopać w skale, marmurze, kamieniu czy piachu. Musi to być jedynie podłoże stałe. Jednakże z uwagi na niewielką złożoność samej zdolności, maksymalna szybkość zaklęcia wynosi 350, a koszt to 5.000 energii magicznej za turę
  • Spica Lock - proste zaklęcie, które umożliwia w dość krótkim czasie unieruchomienie przeciwnika i zadanie mu poważnych obrażeń. Jednakże wymaga wyłącznie kamiennego podłoża, gdyż Virgo dotykając je jedną dłonią unosi pobliskie skały, które z kolei zmierzają w kierunku przeciwnika zamykając w szczelnym więzieniu gdzie wystaje tylko głowa i zadając przy tym obrażenia miażdżące. Zasięg zdolności wynosi całe 20 metry, zaś koszt jednorazowego użycia to 25.000 energii magicznej. Z racji na swoje właściwości maksymalna siła zaklęcia osiąga  350 punktów
  • Bubble Shot - bardziej rozbudowana wersja poprzedniego zaklęcia. Różnica polega na tym, ze zamiast pojedynczego strumienia wody, wystrzeliwane są niewielkie wodne bąbelki, które po zetknięciu z celem powodują rozprysk raniąc obszarowo przeciwników. W przypadku bezpośredniego zderzenia przeciwnika z jednym bąbelkiem, obrażenia zadawane podczas tego są równe maksymalnej sile magii na ostatnim poziomie magii gwiezdnych duchów. Natomiast w przypadku rozprysku, siła zaklęcia spada do 350. Zasięg zdolności wynosi 15 metrów zaś koszt wystrzelenia pojedynczego bąbla wynosi 20.000 energii magicznej
  • Spica Hole - niezwykle potężna zdolność, która może zostać użyta wyłącznie w specjalnych warunkach. Gwiezdny duch musi znajdować się w powietrzu, dokładnie nad przeciwnikiem. Następnie kumulując energię w dłoniach i kierując je w stronę osoby znajdującej się pod nią, uwalnia całą moc atakując jasnym promieniem o średnicy 10 metrów. Dodatkowo ziemia pod stopami przeciwnika zaczyna się kruszyć tworząc szczelne więzienie o głębokości 15 metrów i średnicy odpowiadającej średnicy promienia. Jednorazowe użycie tak potężnej techniki pochłania aż 50.000 energii magicznej i osiąga moc równą maksymalnej siły magii dla ostatniego poziomu magii gwiezdnych duchów

Magia: Ziemi


Statystyki

  • Siła: 100% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 120% względem użytkownika
  • Szybkość: 170% względem użytkownika
  • Reakcje: 150% względem użytkownika
  • Koncentracja: 150
  • Kontrola energii magicznej: 170


Dodatkowe informacje

  • Podstawowa więź: 70
  • Właściciel: brak