Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Magie własne

post #1

Magie własne


Każdy mag, oprócz nauki dostępnych światu zdolności, może spróbować opracować własne, charakterystyczne i przystosowane do jego potrzeb. Żeby to zrobić należy sporządzić opis danego zaklęcia lub magii zwykłej bądź specjalnej i umieścić go w tym wątku. Następnie czekamy na odpis administracji, która, po dokonaniu ewentualnych poprawek, określa koszt i wymagania.


  • Magia zwykła - zupełne podstawy i najprostsze formy magii, do których nie potrzebna jest praktycznie żadna zaawansowana wiedza. Nie należą one do najpotężniejszych, choć nawet najbardziej doświadczeni magowie chętnie po nie sięgają. Ich dużym plusem jest wielka swoboda, a także to że ich moc zależy w dużej mierze od użytkownika. Niskie koszty użycia oraz przystępność dodatkowo zachęcają do ich opanowania.
  • Magia dodatkowa - zaawansowana gałąź magii. Charakteryzuje się dość wąskim zakresem działania oraz niewielką swobodą. Rekompensują to natomiast swoją użytecznością i skutecznością. Są to z pozoru proste zdolności, które w praktyce potrafią okazać się bardzo silne.
  • Magia specjalna - najpotężniejszy rodzaj magii, która jest niejako rozwinięciem preferencji każdego maga. Musi one bazować na już posiadanej magii, która jest rozwinięta do granic możliwości. Przykładowo, jeżeli chcemy stworzyć magie bazującą na magii ognia musimy posiadać jej ostatni poziom, ponieważ żeby stworzyć coś własnego, trzeba posiadać ogromne zdolności i obszerną wiedzę.

Propozycje magii własnych należy zamieszczać w tym poście ukrywając je tagiem [hide] lub [show] (w tym przypadku podać ID kont administratorów i moderatorów) stosując poniższy wzór:


Code:
[align=center][img]URL głównego obrazku[/img][/align]

[Fieldset tytul=Opis ogólny][P][b]Nazwa magii [Rodzaj magii][/b] - opis ogólny[/P][/Fieldset]

[align=center][img]URL obrazka przedstawiający konkretny poziom[/img][/align]
[align=center][b]Poziom magii[/b][/align]

[Fieldset tytul=Opis][P]Opis poziomu[/P][/Fieldset]
[Fieldset tytul=Dane techniczne][b]Maksymalna szybkość magii:[/b] Maksymalna szybkość zdolności na danym poziomie
[b]Maksymalna siła magii:[/b] Maksymalna siła zdolności na danym poziomie
[b]Maksymalna wytrzymałość magii:[/b] Maksymalna wytrzymałość zdolności na danym poziomie
[b]Czas treningu:[/b] Czas treningu
[b]Opanowanie:[/b] Czego dotyczy trening
[b]PW:[/b] Koszt Punktów Wymagań
[b]PU:[/b] Koszt Punktów Umiejętności[/Fieldset]
[Fieldset tytul=Dodatkowe informacje]
[list]
[*]Ważne informacje na temat danego poziomu
[/list]
[/Fieldset]
[Fieldset tytul=Zaklęcia]
[list]
[*][url=URL do zaklęcia]Nazwa[/url]
[/list]
[/Fieldset]

Sekcja z zaklęciami na samym początku może być pusta albo całkowicie pominięta. Można je utworzyć i dodać podczas rozgrywki bądź od razu po zaakceptowaniu przez administratora propozycji magii własnej. Po akceptacji zdolności należy przekopiować zawartość postu z tego tematu i utworzyć nowy wątek w dziale głównym (klik). Po takiej operacji można prosić o zezwolenie na naukę i przystąpić do treningu. Własne zdolności mogą być opanowywane wyłącznie w mechanice Mistrz - Uczeń. Własne magie wliczają się do limitów obowiązujących na forum.


Uwaga:
  • Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikacji magii, jeżeli zajdzie taka potrzeba, nawet po akceptacji.
  • Zaakceptowane magie proszę wrzucać do tego działu, uprzednio zakładając na nie osobny wątek. Tematem wątku musi być nazwa użytkownika.
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
post #2
Emmm to znaczy, znaczy trzeba robic jakieś prace... pierwsza magia własna jak cos. i ile tych prac. chcialem juz zrobic.

[Image: iKxBmFr.png]

Opis ogólny

Magia Wężowego Boszka[Dodatkowe] jest to sztuka w głównym stopniu przyśpieszająca, która zakłada panowanie nad dwoma wężami zielonym i niebieskim. Chociaż każdy jest w stanie zawinąć się wokół kończyny to posiadają odmienne efekty. Ten niebieski zaś dość wyjątkowy, kiedy jest wokół nogi przyśpiesza ale na ręce pokazuje swoją moc. Podczas jak jest zawiązany wokół ręki dostajemy zdolność wyrywania i przyciągania energii. Wracając to drugi posiada zdolność związaną z przyśpieszeniem, zawsze zawiązany wokół nogi eliminuje wyczerpanie. Magia dość silna ale polega na czymś w rodzaju wymiany.


[hide="3,4"]
[Image: QV39WSl.png]
Poziom pierwszy
Opis

Pierwszy poziom opanowania tej magii zdaje się zajmować samym przyśpieszeniem. Pozwala przenieść węże w tamtym kierunku, dzięki czemu dostaniemy na tym poziomie już przyzwoite przyśpieszenie.



Dane Techniczne

Maksymalna szybkość magii: 280
Maksymalna siła magii: 0
Maksymalna wytrzymałość magii: ?
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad prędkością.
PW: 150
PU: 180 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu



Dodatkowe informacje

  • Poziom zaszczycony mianem przyśpieszenia, etap jest poświęcony temu. Przyjemny bonus.
  • Ugodzenie Zielonego Węża jest zaklęciem którego nazwa dużo nam powie.



Zaklęcia

  • Wężowa Bransoleta
  • Ugodzenie Zielonego Węźa


[Image: IaBDsty.png]
Poziom drugi
Opis

Drugi poziom jest nieco rozwinięty, jest to zezwolenie na korzystanie z mocy. Zmuszanie węża niebieskiego nie jest dobrym pomysłem, przekonać się mogą o tym osoby na tym poziomie. Wąż ten może przenieść się na rękę i wyrwać / przyciągać energie. 



Dane Techniczne

Maksymalna szybkość magii: 430 / 300
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: ?
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad prędkością i wyciąganiem energii.
PW: 300
PU: 270




Dodatkowe informacje

  • Znaczny wzrost szybkości spowodowany elementem niebieskiego węża.
  • Niebieskiego węża raczej się nie atakuje, w takim wypadku można go nosić na ręce.




Zaklęcia

  • Skłonność Niebieskiego Węża



[Image: yHMcgP1.png]
Poziom trzeci
Opis

Trzeci poziom jest mocą, rozumiem przez to silne zaklęcia. Zdolności węży są już poznane więc na poziomie trzecim dostajemy dostęp do silnych zaklęć bożków. Dodatkowo wąż niebieski zdaje się móc absorbować energie duchową.



Dane Techniczne

Maksymalna szybkość magii: 530 / 450
Maksymalna siła magii: 600
Maksymalna wytrzymałość magii: ?
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad prędkością, chakramami i wyciąganiem energii.
PW: 550
PU: 380



Dodatkowe informacje

  • Na tym poziomie siła zdaje się ciekawa, widowiskowe zaklęcia... to to o czym trzeba wspomnieć.
  • Widoczny jest fragment energii, jak by węże były świętymi duchami.




Zaklęcia

  • Manifestacja

[/hide]

[hide="3,4"]

[Image: QlqdrTJ.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Wężowa Bransoleta
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Defensywny



OPIS

W momencie użycia magii jesteśmy w stanie skorzystać z posiadanych węży. Zaklęcie polega w zasadzie na owinięciu nimi nóg w celu wzmocnienia. W skutek wykorzystania ich w tym celu otrzymamy widoczne przyjemne przyśpieszenie. Na dodatek zaklęcie po osiągnięciu drugiego poziomu magii zostaje dodatkowo wzmocnione, tak więc jest bardzo silne. Jest to swojego rodzaju trzon tej właśnie magii.



DANE TECHNICZNE

Zakres: x
Poziom magii: Pierwszy
Koszt energii magicznej: 3k - 8 tur / 1,5k - 4 tury
Czas treningu: 3 dni
PU:





[Image: 0qOucc0.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Ugodzenie Zielonego Węża
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Passywny



OPIS

Jest to zaklęcie które swojego rodzaju wiąże się z umiejętnością zielonego węża. Zawiązując z nim dość znaczący kontrakt w stanie jesteśmy użyć tej magii. Tak więc zawiązując zaklęcie aktywuje się jego umiejętność. Jest to działanie pasywne, likwiduje wyczerpanie zawiązany na nodze.



DANE TECHNICZNE

Zakres: -
Poziom magii: Pierwszy
Koszt energii magicznej: -
Czas treningu: 3 dni
PU:





[Image: XPdCJDw.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Skłonność Niebieskiego Węża
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Offensywny



OPIS

Zaklęcie swojego rodzaju wykorzystania zdolności niebieskiego węża. Zawiązując specjalny kontrakt w stanie jesteśmy skorzystać z jego magii. Jego zdolności dalej powiązane z energią pozwlaja wyssać energie z przeciwnika. Podczas osiągnięcia trzeciego poziomu magii zaklęcie otrzymuje swojego rodzaju rozwinięcie, pozwala wyssać energie duchową z przeciwnika, wąż powinien wtedy znajdować się na ręce.



DANE TECHNICZNE

Zakres: 35 m
Poziom magii: Drugi
Koszt energii magicznej: 3 000
Czas treningu: 4 dni
PU:




[Image: juM7obm.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Przyzwanie
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Offensywny



OPIS

Na wstępie zaznaczę, że siła zaklęcia jest widowiskowa. W momencie zawiązywania zaklęcia korzystamy z zbieranej wcześniej energii oraz many. Aktywacja wygląda na coś w rodzaju wizualizacji, nie do końca materialnych tworach. Zaklęcie pozwala przyzwać dużego jak sam budynek węża albo nawet oba, jednak nie jest to bezpieczne dla okolicznych gór.



DANE TECHNICZNE

Zakres: -
Poziom magii: Trzeci
Koszt energii magicznej: 20 000
Czas treningu: 6 dni
PU:


[/hide]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: