Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Propozycje nowych umiejętności

post #1

Chcesz rozwinąć swoją magię w sposób, który nie jest opisany na MGW, albo stworzyć coś zupełnie niezależnego? To jest dział na wasze pomysły. Nie wymaga to dużych nakładów pracy i można liczyć na szybką odpowiedź. Umieszczać można zarówno zdolności ukazane w A&M, które z jakiegoś powodu nie są dostępne, zarówno jak te wymyślone od zera. Po akceptacji tylko od twórcy zależy czy udostępni je wszystkim użytkownikom danej magii, czy zachowa tylko dla siebie i ewentualnego ucznia.


Opis ogólny

Opis główny zdolności



Opis

Opis poziomu



Dane techniczne

Czas treningu: Ilość dni potrzebna na opanowanie zdolności
Opanowanie: Co dokładnie jest opanowywane przez Gracza
PW: Koszt PW
PU: Koszt PU



Dodatkowe informacje

  • W punktach wszystkie informacje mówiące o zaletach i wadach zdolności



Kod:
Code:
[Fieldset tytul=Opis ogólny][P]Opis główny zdolności[/P][/Fieldset]

[Fieldset tytul=Opis][P]Opis poziomu[/P][/Fieldset]

[Fieldset tytul=Dane techniczne]
[b]Czas treningu:[/b] Ilość dni potrzebna na opanowanie zdolności
[b]Opanowanie:[/b] Co dokładnie jest opanowywane przez Gracza
[b]PW:[/b] Koszt PW
[b]PU:[/b] Koszt PU
[/Fieldset]

[Fieldset tytul=Dodatkowe informacje]
[list]
[*]W punktach wszystkie informacje mówiące o zaletach i wadach zdolności
[/list]
[/Fieldset]

Uwaga:
  • Zaakceptowane umiejętności proszę wrzucać do tego działu tworząc jeden wątek zbiorczy i odpowiednio go nazywając
  • Proszę pamiętać o zastosowaniu specjalnego tagu ukrywającego [ hide="3,4"][/hide] (bez spacji)
  • Każdy post zostanie rozpatrzony, a autor najszybciej jak się tylko da otrzyma informację o decyzji w sprawie danej zdolności
  • W argumentacji można posługiwać się linkami ze stron trudniących się tematyką Fairy Tail, które nie poddają fałszywych informacji
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
post #2
Opis ogólny

Międzywymiarowa kieszeń (Dimensia Poketto - ヂメンしア ポケット)
to rozwinięcie magii podmiany. Mahiro wpadła na nie, gdy jako posiadaczka przenośnego wymiaru, nieprzyzwyczajona wcześniej do noszenia niczego przy sobie na wierzchu, przez limit miejsca w garderobie, zmuszona była obwiesić się torbami. Zamysł jest prosty. Użytkownik zachowuje się jakby spakował pełną torbę przedmiotów do jednego miejsca w garderobie. W rzeczywistości ta torba jest magiczna i istnieje tylko podczas używania zdolności.



[Image: 8984cd8807710967af634f864851d48dc1f80094.jpg]
[hide="3,4"]
Poziom pierwszy

Opis

Użytkownik może przekształcić dowolną ilość slotów na przedmioty w garderobie magii Podmiany w magiczne kieszonki. Przyzwanie tego slotu sprawia, że aktywuje się zaklęcie magicznej torby i przyzywana jest żółta, święcąca się lekkim światłem, manifestacja czegoś na kształt dryfującego w powietrzu worka. Włożony przedmiot do niego od razu znika, a włożona pusta ręka — powoduje pojawienie się losowego przedmiotu z kieszonki.



Dane techniczne

Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening kontroli przestrzeni własnego wymiaru
PW: 150 PW
PU: 50 PU



Dodatkowe informacje

  • Przedmioty, które wyciągamy z kieszonek nie można wymyślić sobie na "ostatnią chwilę". Muszą to być faktyczne obiekty, które wcześniej w niej umieściliśmy
  • Każda kieszonka ma również swoje ograniczenia pakowności. W przeliczeniu na mechanikę slotów jest to 20 slotów. Fabularnie jest to pojemność Torby
  • Zaatakowanie przyzwanej kieszonki nie niszczy jej zawartości, ale może rozproszyć zaklęcie magicznej torby


[/hide]
„Lubię ten dreszczyk emocji przy granicy życia i śmierci…”
na czerwono, po myślniku, zwykła mowa | — kursywą, po myślniku, szepty | kursywą, podczas narracji, myśli postaci
~Theme ~Halsey ~TouhouOST

Karta Postaci || Głos || Aktualny wygląd
post #3
[Image: QMMrL4k.png]
[hide="3,4"]
Opis ogólny

Yūrei no noroi [幽霊の呪い] - Defensywna zdolność polegająca na zamiany całego bądź części ciała lub dowolnego niewielkiego przedmiotu w obiekt, który potrafi przeniknąć niemalże wszystko co stanie mu na drodze. Z racji swojego specyficznego zastosowania, niemożliwe jest w tym samym czasie atakowanie bądź wykorzystywanie dowolnej innej umiejętności. Zdolność ta może być aktywowana zarówno jednorazowo jak i trwać turowo, lecz wiąże się to z wyższymi kosztami energii magicznej, a także ryzykiem zamknięcia w obiekcie, który uniemożliwi ucieczkę i doprowadzi tym samym do śmierci maga. Wraz z jej opanowaniem, mag poświęca swoje oko, które staje się nośnikiem. Z racji tego musi być cały czas zasłonięte, nawet jeżeli jest nieużywane, ponieważ niewielkie wycieki energii magicznej, które pojawiają się na wskutek skupiania się na otaczających użytkownika przedmiotach, mogą doprowadzić do opróżnienia pojemnika magicznego wewnątrz ciała maga.



[Image: Y5hDnWe.gif]

Poziom pierwszy
Opis

Poziom ten prezentuje zarówno początkowe możliwości zdolności jak i ostateczne, bowiem wraz z jego opanowaniem, mag zna wszystkie tajniki, mocne oraz słabe punkty tejże umiejętności. Wykorzystując wybrany wcześniej fragment ciała, który służy za nośnik aktywacji i dezaktywacji, użytkownik jest w stanie na dowolny czas sprawić, że część jego ciała albo przedmiot znajdujący się w bliskiej odległości stanie się niematerialny dla każdego, kto obierze go na swój cel. Opanowanie zdolności powoduje niewielkie zmiany na ciele maga, a dokładnie na jednym oku. Zmienia się barwa, a także kształt tęczówki i źrenicy. Mutacja może również spowodować zmianę barwy całego oka. W przypadku kończyn bądź całego ciała wystarczy jedynie o tym pomyśleć, by efekt zaczął działać. Lecz w przypadku przedmiotów, wymagane jest wpierw osiągnięcie kontaktu wzrokowego, by następnie zadziałał ten sam mechanizm.


Dane techniczne

Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Dyfuzja ciała/obiektów
Maksymalny zasięg: 20m (średni)
Maksymalna szybkość zamiany: 450
Koszta energii magicznej: 30.000 energii za aktywację jednorazowo; 20.000 energii magicznej za każdą dodatkową turę
PW: 200
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Szybkość magii definiuje jak prędko dana część ciała albo obiekt staje się całkowicie przenikalny, jeżeli mimo wszystko szybkość nie jest wystarczalna i objęła wyłącznie tylko fragment, to wyrządza szkody wewnętrzne zależne od tego na jaką część ciała została zdolność użyta
  • Przedmioty, na których można wykorzystać zdolność nie mogą ważyć więcej niż 3 kilogramy
  • Oko maga ulega całkowitej przemianie i w celu uśpienia zdolności, a tym samym zapobiegnięciu wycieków energii magicznej, musi być cały czas zamknięty albo przysłonięty, kluczowy tutaj jest efekt pustki, by pieczęć bądź dowolny inny punkt miał przed sobą ciemną pustkę. Należy również w KP odnotować jak wygląda poświęcone oko (może być krótki opis przy umiejętności albo link do zdjęcia)
  • Nie można wyprowadzać jakichkolwiek ataków, zarówno fizycznych jak i magicznych, będąc pod wpływem działania zdolności. Przez ataki rozumie się: uderzenia, zamachy, kopnięcia, pchnięcia, a także inne magiczne
  • Zdolność może pokryć cała kończynę, całe ciało albo konkretny fragment, jak na przykład kawałek ręki i klatki piersiowej
  • Umiejętność można użyć zarówno na sobie jak i na sojusznikach, a także obiektach stałych


[/hide]
Mowa: #e74c3c
[Image: Ie7bUhE.jpeg]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: