Opis ogólny Upiór - Wysoka postać o zdeformowanych częściach ciała i zniszczonych ubraniach. Na głowę nałożony kaptur, który idealnie zakrywa tajemniczą twarz. Nawet spoglądając z dołu na sylwetkę mierzącą dwa metry i trzydzieści centymetrów nie jest się w stanie dostrzec jakichkolwiek rysy twarzy czy owłosienia. Na ciało narzucony płaszcz z uciętymi rękawami, który odsłania kościste ramiona, a za każdym razem gdy upiór chce coś powiedzieć wydaje z siebie dźwięk porównywany do drapania paznokciami po płaskiej powierzchni. Jedyną bronią poza specjalnymi zdolnościami, upiora jest magiczna kosa o długim ostrzu i SB 6.
[hide="3,4"]
Statystyki Siła: 100
Wytrzymałość: 120
Szybkość: 200
Reakcje: 215
Koncentracja: 250
Kontrola Energii Magicznej: 250
Maksymalna Siła Magii: 500
Maksymalna Szybkość Magi: 450
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Zdolności Duch - Specjalna zdolność upiora, dzięki której jest w stanie podczas walki uniknąć wszelkich obrażeń fizycznych, a także magicznych. W momencie nadchodzącego ataku upiór gromadzi energię w swoim ciele powodując, że każdy obiekt, który chce nawiązać kontakt z jego ciałem po prostu przeniknie wyrządzając szkody za nim. Do aktywacji zaklęcia nie jest potrzebny żaden okrąg czy specjalny gest, może zostać użyte w dowolnym momencie jednakże kosztuje to 40.000 energii za jednorazowe użycie i nie można podczas trwania zdolności atakować.
Magiczna Kosa - Jak już zostało wcześniej wspomniane, upiór uzbrojony jest w ów przedmiot, który może zostać wykorzystany na dwa sposoby. Pierwszy z nich to zwykła broń, która zadaje rany sieczne, natomiast drugi sposób to przekazanie 10.000 energii magicznej do broni powodując, że ataki, które sięgną cel nie wyrządzą żadnych obrażeń, ale naznaczą ciała maga specjalną pieczęcią, którą następnie upiór wykorzystuje do ostatniej swojej zdolności.
Krzyk - Specjalna zdolność, która w przeciwieństwie do większości magii na świecie oddziałuje na psychikę swojego przeciwnika. Upiór płacąc 35.000 energii jest w stanie wywołać silny atak, który całkowicie paraliżuje swojego przeciwnika na okres jednej tury. Zdolność można użyć dopiero wtedy gdy na przeciwniku powstanie pieczęć na skutek użycia Magicznej Kosy.
[/hide]
Opis ogólny Upadły Anioł - Stworzenie o czarnych jak smoła skrzydłach, których posiada aż dwie pary, a ich rozpiętość wynosi ponad pięć metrów. Upadły anioł jest nietypową postacią, którą może przywołać demon, ponieważ poza wcześniej wspomnianymi skrzydłami, uzbrojeniem, a także ubiorem całe jego ciało składa się z eterycznej materii o ciemno-fioletowej barwie powodując całkowitą niewrażliwość na ataki fizyczne. Arsenał stworzenia składa się z dwóch trąb o białej i czarnej barwie, a także długiego bo aż dwumetrowego miecza o SB 4.
[hide="3,4"]
Statystyki Siła: 150
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 150
Reakcje: 200
Koncentracja: 250
Kontrola Energii Magicznej: 300
Maksymalna Siła Magii: 500
Maksymalna Szybkość Magi: 450
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Zdolności Upadek Niebios - Upadły Anioł dmuchając w białą trąbę tworzy wysoko w powietrzu sporej wielkości okrąg o średnicy dwudziestu metrów, który następnie wystrzeliwuje magiczne pociski w miejscu, które Upadły wskaże ręką. Mimo potężnej mocy zasięg zaklęcia liczony od pozycji upadłego anioła, jest mocno ograniczony ponieważ wynosi on jedynie czterdzieści metrów, a koszt zdolności to 50.000 za utworzenie okręgu i 15.000 za każdy pocisk.
Narodziny Piekła - Upadły Anioł dmuchając w czarną trąbę po wskazaniu palcem tworzy na ziemi ogromny okrąg o średnicy pięćdziesięciu metrów, z którego wydobywa się ogromna ilość energii a każdy żywy organizm posiadający magiczną energię i znajdujący się na okręgu jest zamykany w specjalnej klatce, która z biegiem czasu kurczy się powoli uśmiercając uwięzionego maga. Jednakże jeśli zamknięty użytkownik użyje broni bądź zaklęcia silniejszego od wytrzymałości klatki, ta natychmiast się rozpada, a jeżeli trafiony został okrąg to ten również się rozpada anulując całe zaklęcie. Koszt użycia zdolności jednorazowo to 60.000 energii i 20.000 co turę, a zamknięty wewnątrz klatki mag po upływie trzech tur umiera.
[/hide]
Opis ogólny Sługa - Postać kobieca o naturalnych proporcjach, która swymi kształtami potrafi uwieść a następnie wykończyć swojego przeciwnika. Długie fioletowe włosy sięgające aż do pasa, a także specjalne nakrycie głowy, które zasłania jedno oko. Na nadgarstkach posiada założone grube łańcuchy, które z każdym jej ruchem wydają charakterystyczny dźwięk, natomiast do pleców przymocowana jest ogromna włócznia wykonana z mocnego drewna o SB 3, a także najwyższej jakości ostrza przymocowanego na jej czubku o SB 5.
[hide="3,4"]
Statystyki Siła: 200
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 250
Reakcje: 300
Koncentracja: 200
Kontrola Energii Magicznej: 250
Maksymalna Siła Magii: 450
Maksymalna Szybkość Magi: 400
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Zdolności Przeklęte Kajdany - Sługa zaklina swoje dłonie powodując, że każdy kontakt z przeciwnikiem spowoduje uwięzienie go w magiczne kajdany na okres dwóch tur uniemożliwiając poruszanie się. Koszt do aktywacji zdolności wynosi 50.000 energii, a także 10.000 co turę. Uwolnienie polega na zniszczeniu kajdan własną siłą bądź przy pomocy osoby z zewnątrz.
Diabelska Tarcza - Przelewając spore ilości energii magicznej do swojej broni, przyzwany Sługa jest w stanie stworzyć potężną tarczę na okres dwóch tur, która jest w stanie odbić wszelkie magiczne jak i fizyczne ataki, oczywiście wszystko w granicach wytrzymałości magii. Tarcza posiada dwa metry kwadratowe powierzchni i jest tworzona wyłącznie z jednej strony. Taki przelew polega na tym, że Sługa jedną dłonią pod którą pojawia się niewielki okrąg magiczny przejeżdża po powierzchni broni aktywując zaklęcie. Dodatkowo SB włóczni zwiększa się o 2. Koszt aktywacji tarczy i zwiększenie SB włóczni wynosi 80.000 energii i 15.000 co turę.
[/hide]