Niniejsza nawigacja zawiera listę wszystkich linków do najważniejszych podstron i wątków na forum, pozwalając na szybki dostęp bez konieczności wchodzenia w poszczególne fora
Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.
Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!
Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję.
Żeby zdobyć jakiekolwiek lalki mag musi udać się na misję, w której zdobędzie dusze swojej ofiary. Podczas wydobywania i pieczętowania tworzy się magiczna laleczka, w której następnie umieszczana jest dusza. Jednakże istnieje możliwość kupienia gotowych magicznych lalek, w które można więzić dusze swoich przeciwników. W tym celu należy udać się do zwykłej kuźni bądź Kuźni Magicznej Mocy i dokonać zakupu, jednakże maksymalne wymiary nie mogą być większe niż pół metra wysokości, szerokości i długości.
Poziom misji na nową duszę uzależniony jest od poziomu magii, który posiada użytkownik. W przypadku pierwszego poziomu jest to misja prosta, przy drugim poziomie jest to misja normalna, zaś przy ostatnim poziomie jest to misja trudna/klasy S bądź konfrontacja z drugim graczem.
By móc aktywować swoje lalki zapłacić 5.000 energii magicznej jednorazowo od sztuki.
W przypadku zwykłych zwierząt bądź ludzi, wydobycie ich duszy polega na spojrzeniu im prosto w oczy, a jeżeli mag posiada więcej Potencjału Magicznego niż przeciwnik to jego dusza zostaje zamknięta w następnej turze. Jednakże w przypadku innych magów sytuacja jest nieco trudniejsza, ponieważ należy posiadać niemałą przewagę Potencjału Magicznego, a dokładniej mówiąc o 100 punktów więcej. Natomiast jeżeli mag nie spełnia wymagań, a użyje swojej magii przeciwko ludziom bądź innym stworzeniom humanoidalnym, to zamiast wydobyć duszę swojej ofiary, kończy się zwykłą utratą przytomności na kilka (do trzech) tur.
Lalki mogą zostać zniszczone podczas walki. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, to uwięziona dusza wskakuje do innego pojemnika, niekoniecznie pustego, w którym czeka tydzień (czas realny) na to by zostać przeniesionym do nowego pojemnika (operacja darmowa) bądź zostać zniszczonym przez maga, co kosztuje 15.000 energii magicznej. Jeżeli w ciągu tygodnia użytkownik nie znajdzie nowego pojemnika, a w aktualnym który posiada umieszczone są dwie dusze, to obie zostają zniszczone razem z pojemnikiem z powodu przeciążenia.
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.