[Image: mhmjIy7.jpg]

Opis ogólny

Rensa Mahō [Magia Łańcucha] to kolejna magia typu tworzenia. Polega ona na wytworzeniu z własnych rąk łańcuchów (pojawiają się one logicznie przed rękoma na znak magicznego kręgu, żeby ktoś nie pomyślał, że ręce zamieniają się w metal). Te dwa łańcuchy na swych końcach posiadają stalowe uchwyty, którymi łatwo łapać swego przeciwnika. Jest jeszcze jedna ważna sprawa. Łańcuchy posiadają bowiem magiczną moc dającą im pewną lekkość. Wnet operator ze złapanym przeciwnikiem może zrobić co chce, ponieważ zmniejsza jego wagę, tym samym mogąc nim miotać na wszystkie strony świata. Słabą natomiast stroną łańcuchów jest ich łamliwość. Wystarczy odrobinkę więcej siły, niż posiada wytrzymałość magii użytkownika, a łańcuchy po prostu znikają na pół.



[Image: 2fH1j95.jpg]
Poziom pierwszy

Opis

Pierwszy poziom niesie za sobą przyzwyczajenie do walki za pomocą dodatkowej broni. Łańcuchy, które pojawiają się w dłoniach na pierwszy rzut oka przypominają zwykły metal i tak właśnie jest. Są bardzo słabej jakości, a odrobina więcej siły powoduje ich przełamanie i natychmiastowe zniknięcie. Jednakże to co warto zaznaczyć to fakt, że magia służy wyłącznie do przyzwania magicznej broni, natomiast styl walki, sposób poruszania się czy specjalne taktyki zależne są jedynie od samego maga. Niestety pierwszy poziom uniemożliwia używania łańcuchów o magicznych właściwościach, dlatego mag zmuszony jest używać tych dostępnych w niemal każdym sklepie.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulowania łańcuchami
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Wytrzymałość łańcuchów zależna jest od wytrzymałości magii
  • Przyzwanie broni kosztuje 10.000 energii magicznej a każdy post podtrzymania zdolności wymaga 5.000 energii magicznej
  • Maksymalny zasięg miotania łańcuchami wynosi 10 metrów
  • Użytkownik musi zakupić broń w sklepie bądź wytworzyć w kuźni, by następnie wchłonąć ją wyciągając dłoń ku przedmiotowi, by przy używaniu zdolności zaklęcie znało pierwotny skład tego w co ma się zamienić. Taka operacja kosztuje 7.000 energii magicznej i należy ją wykonać tylko raz



[Image: u7HjCB2.png]
Poziom drugi

Opis

Ostatni poziom magii oferuje wiele możliwości niewielkimi kosztami. Po pierwsze mag jest w stanie używać łańcuchów, które posiadają specjalne właściwości. Kolejną nową rzeczą jest sam zasięg ich działania, który oferuje większe pole do popisu. Kolejną nowością jest nowa zdolność, która polega na tymczasowym paraliżu trafionego przeciwnika, choć należy zaznaczyć, że jest to bardzo trudne. Zmienia się również sposób tworzenia łańcuchów, o ile wcześniej podczas pojawiania się zamykały się na nadgarstku użytkownika tak teraz posiadają specjalny uchwyt, dzięki któremu można dowolnie manipulować ich położeniem, jednakże nie można nikomu ich przekazywać.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna szybkość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening manipulowania łańcuchami
PW: 350
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Przyzwanie broni kosztuje 20.000 energii magicznej a każdy post podtrzymania zdolności wymaga 7.000 energii magicznej
  • Maksymalny zasięg miotania łańcuchami wynosi 20 metrów
  • Łańcuch może zostać stworzony w Kuźni Magicznej Mocy
  • Paraliż działa przez okres jednej tury i powoduje całkowitą niemożność poruszania się chyba, że przeciwnik posiada większą siłę niż wytrzymałość magii użytkownika. Koszt zaklęcia wynosi 25.000 energii magicznej jednorazowo