[Image: vfK42W7.png]

Opis ogólny

Pikuto Majikku [Magia Piktogramów] to jedna z nielicznych magii przedmiotu, które do swojego głównego działania potrzebuje zestawu malarskiego. Mag po nauczeniu się rysowania czy także malowania, potrafi ożywiać swoje dzieła. Dodaje trochę własnej energii a spełnienie jego marzeń w ułamku sekundy ożywa, może być to rzecz, zwierzę lub inna osoba. Wspaniała magia, dająca twórcy szerokie pole do popisu podczas walki. Plusem tej magii jest fakt, iż twory wcale nie są takie słabe.



[Image: E6Moadl.png]
Poziom pierwszy

Opis

Mag dopiero zaznajamia się ze sztuką rysowania, to w jaki sposób tworzyć mniej i bardziej wspaniałe dzieła. Na tym poziomie również ćwiczy przelewanie własnej energii magicznej na płótno po którym rysuje by móc ożywić swoje własne twory. Na pierwszym poziomie niemożliwe jest używanie zaklęć ofensywnych, jednakże już na tym pułapie mag poznaje zaklęcie, które może okazać się bardzo przydatne w przypadku podróży.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Rysowanie
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Wymagane jest posiadanie zestawu malarskiego
  • Twory można rysować wyłącznie na specjalnym płótnie bądź kartce papieru
  • Maksymalny zasięg działania zdolności wynosi 10 metrów
  • Na tym poziomie można wyłącznie rysować twory w celach defensywnych
  • Za ożywienie rysunku należy zapłacić 10.000 energii magicznej i 5.000 energii co turę



[Image: 5MP12FR.png]
Poziom drugi

Opis

Kolejny poziom otwiera nowe możliwości rysowania, a dodatkowo już teraz użytkownik jest w stanie tworzyć ofensywne rysunki, które w każdej chwili są gotowe nieść zniszczenie na polu bitwy. Moc magii nie jest jeszcze na najwyższym poziomie, ale jest wystarczająco wysoka by zapewnić odpowiednie wsparcie. Na tym poziomie dochodzą dwa nowe zaklęcia, armata która wystrzeliwuje pocisk na niewielką odległość i dziura, która umożliwia złapanie przeciwnika w pułapkę.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Rysowanie
PW: 350
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Twory można rysować na własnym ciele
  • Maksymalny zasięg działania zdolności wynosi 15 metrów
  • Na tym poziomie można rysować twory w celach defensywnych i ofensywnych
  • Za ożywienie rysunku należy zapłacić 15.000 energii magicznej i 7.000 energii co turę
  • Użycie zaklęcia armata kosztuje 20.000 energii magicznej jednorazowo
  • Użycie zaklęcia dziura tworzy głęboką na sześć metrów dziurę o średnicy dwóch metrów. Do aktywacji wymaga 15.000 energii i 5.000 energii co turę



[Image: V8ropRH.png]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom magii otwiera przed magiem drzwi do opanowania pełnego potencjału magii piktogramów. Rysowanie nie sprawia żadnego problemu, a bardziej kreatywne twory niczym nie różnią się od prostych kilku kresek, dzięki którym można chociażby narysować drabinę. Zasięg działania zdolności kolejny raz zostaje zwiększony, a co za tym idzie koszta również. Lecz na tym poziomie dochodzi jedno potężne zaklęcie o nazwie "Działo Gaussa" które jednym użyciem jest w stanie przesądzić o losach walki.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Rysowanie
PW: 500
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Twory można rysować na dowolnej powierzchni
  • Maksymalny zasięg działania zdolności wynosi 20 metrów
  • Na tym poziomie można rysować twory w celach defensywnych i ofensywnych
  • Za ożywienie rysunku należy zapłacić 20.000 energii magicznej i 10.000 energii co turę
  • Użycie zaklęcia działo gaussa kosztuje 45.000 energii magicznej jednorazowo i obejmuje zasięg 40 metrów w linii prostej. Promień wystrzału osiąga dwa metry średnicy i niszczy wszystko na swojej drodze