[Image: 4BAq3tF.png]

Opis ogólny

Shoji [Mistrz Kontroli Energii Magicznej] to bardzo potężna technika, nałożona wieloma ogranicznikami. Polega na opętaniu przeciwnika dostarczając mu własnej energii duchowej. Dawca nie może się poruszać, a odbiorca wysłuchuje poleceń operatora. Użytkownik może doprowadzić do samookaleczenia swojej marionetki, bądź jakiejś innej przysługi. Warunek jest tylko jeden, albowiem potrzeba posiadać więcej potencjału magicznego niż ofiara użytkownika, od tego zależy jak bardzo przeciwnik będzie podatny na działanie zdolności.



[Image: LLYjVKY.jpg]
Poziom pierwszy

Opis

Mag z dystansu przesyła promieniowanie w postaci energii wydobywającej się z jego duszy. Ta natomiast powoli wsiąka do ciała przeciwnika i zajmuje jego serce. Opętany wróg wykonuje polecenia operatora bez możliwości postawienia jakiegokolwiek oporu. Zdolność może być wykorzystywana na różne sposoby, lecz warto zaznaczyć, że każdy może się z niej wydostać. Pierwszym sposobem jest kontakt z bliską osobą. Jeżeli opętana osoba zostanie dotknięta przez swojego przyjaciela, a ten prześle mu trochę swojej energii, opętaniec natychmiast się uwalnia. Drugim sposobem jest stopniowe wybudzane się w zależności od tego jak mała różnica jest w potencjale magicznym obu graczy.


Dane techniczne

Zakres: średni (20 metrów)
Koszt energii magicznej: 30.000 energii za przesłanie własnej energii magicznej; 15.000 energii za turę kontrolowania
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening opętania jakiegoś stworzenia
PW: 550
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Wymagana jest profesja mistrz kontroli energii magicznej
  • Do całkowitego opętania, które trwa cztery tury należy posiadać o 150 punktów więcej potencjału magicznego niż przeciwnik; do częściowego opętania, które trwa tylko trzy tury i uniemożliwia zadanie śmiertelnych ran należy posiadać 100 punktów więcej potencjału magicznego; do lekkiego opętania, które trwa dwie tury i polega na wydawaniu prostych poleceń należy posiadać o 50 punktów więcej potencjału magicznego
  • Podczas trwania zdolności użytkownik nie może wykonywać żadnych ruchów inaczej całość zostaje przerwana, a przeciwnik natychmiast zostaje wybudzony
  • By wybudzić sojusznika należy przesłać po przez dotyk minimum 10.000 energii magicznej