[Image: dM4oSqB.jpg]

Opis ogólny

Tetsu no sutando to umiejętność, którą opanować zdołali tylko nie liczni. Nie dlatego, że jest na tyle zaawansowana, lecz z powodu ich odwagi. Bowiem istnieje grupa magów, którzy zamiast tracić czas na nauce zaklęć obronnych, postanawiają skupić się na treningu własnego ciała, by móc wszystkie wrogie ataki, zarówno fizyczne jak i magiczne blokować wytrzymałością swoich mięśni. Jest to niewątpliwie potężna zdolność, ale niesie ze sobą sporo konsekwencji.



[Image: kjE13Mw.jpg]
Poziom pierwszy

Opis

W przypadku pierwszego poziomu, użytkownik ma do czynienia z zapiskami medyków, którzy starannie wykonując sekcje zwłok, opisali możliwości ludzkich mięśni. Ich wytrzymałość, rozkład, a także ścięgna, którymi są otoczone. Na tej podstawie mag trenuje swoje ciało, by było w stanie odbijać wrogie ataki. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że w tym przypadku nie ma mowy o żadnych przykrych konsekwencjach.


Dane techniczne

Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trenowanie odporności na ból
PW: 220
PU: 120


Dodatkowe informacje

  • Wymagana jest profesja zbrojny
  • Zdolności można użyć raz na walkę
  • Podczas działania, wytrzymałość użytkownika wzrasta o 15 punktów, by następnie po użyciu spaść o 25 punktów na okres dwóch tur
  • Umiejętności należy używać w taki sposób, by ujemny bonus do wytrzymałości zwracał zawszę poziom statystyki większy od zera
  • Zdolność działa wyłącznie przy uderzeniach bezpośrednich



[Image: YDSifeQ.jpg]
Poziom drugi

Opis

Dopiero drugi poziom otwiera wiele nowych możliwości, tym samym zaciskając pętlę na szyi maga. Trening własnego ciała idzie bez większych problemów, użytkownik zna swoje słabe i mocne punkty, lecz z tego powodu uświadamia sobie, że nadwyrężenie jednego z nich może mieć katastrofalne skutki. Jednakże istnieje możliwość zablokowania jednego ataku magicznego.


Dane techniczne

Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening zwiększający wytrzymałość organizmu
PW: 350
PU: 180


Dodatkowe informacje

  • Zdolności można użyć raz na walkę
  • Podczas działania, wytrzymałość użytkownika wzrasta o 25 punktów, by następnie po użyciu spaść o 35 punktów na okres dwóch tur
  • Istnieje możliwość zablokowania ataku magicznego, raz na walkę, w sytuacji gdy siła magii jest nie większa niż 150 punktów



[Image: BjAKmZK.jpg]
Poziom trzeci

Opis

By zostać mistrzem w pewnej dziedzinie należy non stop rozwijać się i dążyć do perfekcji. Dlatego ostatni poziom jest możliwością do opanowania wszelkich technik zwiększających wytrzymałość organizmu. Mag jest w stanie odbić silniejsze zaklęcia, a także jego ciało umożliwia oparciu się coraz silniejszym uderzeniom ze strony przeciwnika.


Dane techniczne

Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening zwiększający wytrzymałość organizmu
PW: 500
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Zdolności można użyć raz na walkę
  • Podczas działania, wytrzymałość użytkownika wzrasta o 35 punktów, by następnie po użyciu spaść o 45 punktów na okres dwóch tur
  • Istnieje możliwość zablokowania ataku magicznego, raz na walkę, w sytuacji gdy siła magii jest nie większa niż 250 punktów



Dodatkowe informacje:
  • Profity z poszczególnych poziomów nie sumują się