[Image: qHgGkFq.png]

Opis

Dynamiczne tworzenie [Dainamikku Fōmēshon] to unikatowa zdolność magów lodu, pozwalająca im na ożywianie swoich tworów, które zazwyczaj przybierają kształt zwierząt. Dzięki niej można zdobyć łatwą przewagę nad innymi magami lodu, których statyczne zaklęcia nie dają sobie rady z mobilną formą walki. Użytkownik wszystkie swoje kreatury oraz wszelkiego rodzaju obiekty potrafi kontrolować i jeżeli jest to istota - wydawać rozkazy.


Dane techniczne

Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Tworzenie lodowych struktur
PW: 600
PU: 400


Dodatkowe informacje

  • Wymagany jest trzeci poziom magii lodu
  • Poniższe statystyki są statystykami fizycznymi, dlatego jak najbardziej przysługują im bonusy z Walka wręcz vs Magia


Dynamiczne tworzenie: Orzeł

Orły są najprostszą formą jaką mag może przywołać za pomocą swojej magii lodu. ich praktyczność podczas walki ogranicza się wyłącznie do samonaprowadzających pocisków, gdyż z powodu swej małej siły i rozmiarów, nie są w stanie wyrządzić większych szkód.

  • Koszt: 2.500 energii magicznej za jednego orła
  • Żywotność: 1 post
  • Długość ciała: 50 cm
  • Siła: 50
  • Wytrzymałość: 10
  • Szybkość: 150


Dynamiczne tworzenie: Śnieżny Smok

Jest to największa bestia, jaka mag może przywołać. Za sprawą swoich ogromnych gabarytów najczęściej wykorzystywany jest jako forma transportu lub tarcza przed nadchodzącymi atakami. Choć wielu magów udowodniło, że w ataku również nie ma sobie równych. Twór z głową i ciałem przypominającym węża, zaś od spodu posiada liczne lodowe kolce.

  • Koszt: 80.000 energii magicznej za jednego smoka
  • Żywotność: 20.000 energii magicznej za turę
  • Długość ciała: 20 m
  • Siła: 250
  • Wytrzymałość: 300
  • Szybkość: 200
  • Reakcje: 180


Dynamiczne tworzenie: Małpa

W zasadzie to pół małpy. Ze wszystkich dynamicznych tworów, bestia ta jest najbardziej statyczną ponieważ może poruszać wyłącznie rękoma i głową. Podczas przyzywania scala się z podłożem uniemożliwiając tym samym zmiany położenia. Nie jest silna jak Lodowy Smok, ale idealnie nadaje się jako tarcza w sytuacji gdy mag znajduje się między młotem a kowadłem.

  • Koszt: 35.000 energii magicznej za jedną małpę
  • Żywotność: 15.000 energii magicznej za turę
  • Długość ciała: 5 m
  • Szerokość ciała: 2 m (6m z rozłożonymi na boki rękoma)
  • Siła: 200
  • Wytrzymałość: 150
  • Szybkość: 100
  • Reakcje: 100


Dynamiczne tworzenie: Tygrys

Ogromny kot w całości pokryty lodem, idealnie nadający się do dalekich podróży za sprawą swojej ogromnej szybkości. Niestety podczas walki staje się bezużyteczny. Niewielka siła i wytrzymałość nie pozwalają traktować go jako poważne zagrożenie.

  • Koszt: 20.000 energii magicznej za jednego tygrysa
  • Żywotność: 10.000 energii magicznej za turę
  • Długość ciała: 4 m
  • Siła: 20
  • Wytrzymałość: 50
  • Szybkość: 200
  • Reakcje: 50


Dynamiczne tworzenie: Skrzydła

Jedyne zaklęcie, które nie należy do kategorii stworzeń. Są to lodowe skrzydła, które wyrastając na plecach pozwalają magowi unosić się w powietrzu niczym prawdziwy ptak. Jednakże należy pamiętać, że wykonane są z lodu, dlatego posiadają pewne ograniczenie co do wysokości i czasu trwania.

  • Koszt: 25.000 energii magicznej za skrzydła
  • Żywotność: 3 posty
  • Długość: 3 m
  • Maksymalna wysokość: 10 m