[Image: sshsXtx.jpg]
Aries

Opis

Aries jako Baran jest jednym z najłagodniejszych Duchów Zodiaku. Ubrana jest w biały sweterek z wełny i tego samego rodzaju spódniczkę, co zgadzałoby się z magią, której używa. Aries jest bowiem mistrzynią magii wełny i za pomocą swoich ataków ma możliwość zablokowania większości przeciwników. Jej magia służy głównie do obrony, choć Duch nie ma luk, jeżeli przychodzi jej walczyć ofensywnie, a jej magia przydaje się również w wielu nietypowych sytuacjach. Aries jest niesamowicie wrażliwym Duchem, który ciągle za coś przeprasza. Nie ma znaczenia, co zrobiła, zawsze za to przeprasza i to kilkukrotnie. Jest niesamowicie miła i posłuszna, można nawet odnieść wrażenie, że czasem jest w uroczy sposób przestraszona. To naprawdę miły i oddany Zodiak.


Umiejętności

Aries używa Magii Wełny, pozwala jej na manipulowanie i tworzenie różowej wełny oraz używanie jej przeciwko wrogom. Wełna zdaje się mieć relaksujący na tych, których atakuje. Taki relaks wyklucza ich z dalszej walki. Może być także amortyzatorem podczas upadków z dużej wysokości. W wodzie, okazała się zatrzymywać przemieszczanie się celu. Pokrywając swoje pięści wełną, ataki fizyczne użytkownika zdają się zwiększać swoją moc.


  • Wool Bomb - Aries posyła w stronę wroga dużą ilość swojej różowej wełny, która powoduje zamęt w oddziałach nieprzyjaciela, a im większa ich ilość tym zaklęcie jest bardziej efektywne. Zdolność nie zadaje poważnych obrażeń, ale na tyle wystarczające by móc spowolnić wroga dając tym samym więcej czasu sojusznikom. Maksymalna ilość wełny ile może posłać w stronę przeciwnika wynosi 10 metrów sześciennych, jej wytrzymałość nie może przekroczyć 350 punktów. Ogromną zaletą zaklęcia jest niski koszt użycia, ponieważ wystarczy zapłacić jedynie 15.000 energii magicznej jednorazowo, niezależnie od rozmiarów
  • Wool Shot - mimo bycia defensywnym duchem, Aries potrafi również walczyć za pomocą swojej magii. Zbierając energię w dłoniach po krótkim czasie może wystrzelić kilka pocisków uformowanych z wełny zadając niewielkie obrażenia przeciwnikowi. Siła ataków nie może być większa niż 350 punktów, lecz rekompensatą jest zasięg a także niski koszt energii. Za jedną kulę należy zapłacić 10.000 energii magicznej, a jej maksymalny zasięg wynosi 25 metrów
  • Wool Wall - technika czysto obronna. Po zgromadzeniu odpowiedniej ilości energii magicznej wokół siebie, Aries jest w stanie wytworzyć wysoką wełnianą ścianę, która nie dość że spowalnia wrogów w momencie ich zbliżenia się, nie przepuszcza całkowicie ataków fizycznych, to powoduje osłabienie ataków magicznych niezależnie od ich siły. Wymiary ściany to 5 metrów wysokości, 10 metrów szerokości i 2 metry grubości, choć mogą być mniejsze. Koszt użycia zdolności wynosi niestety aż 30.000 energii jednorazowo i utrzymuje się tylko przez 3 tury. W przypadku zetknięcia wrogiego zaklęcia z wełnianym murem, jego siła spada o 150 punktów, powodując że wełna staje się obroną idealną
  • Wool Cushion - dość specyficzne zaklęcie, ponieważ nie zalicza się ani do defensywnych ani do ofensywnych. Za pomocą swojej magii duch ten jest w stanie stworzyć ogromną wełnianą poduchę, która amortyzuje upadek z dużej wysokości. Przy zetknięciu z bronią lub wrogą magią znika natychmiast. Zaklęcie aktywować można maksymalnie 10 metrów od ducha płacąc 8.000 energii magicznej za każdy metr sześcienny. Poducha znika w następnej turze
  • 100% Fluffy-Fluffy Wool - kolejne zaklęcie, które nie pasuje do znanych schematów. Zdolność ta jest chwilowym odwróceniem uwagi ponieważ pozwala wystrzelić z dłoni niewielką kulę wełny, która po krótkim czasie oślepia przeciwników na okres dwóch tur. Maksymalny zasięg wynosi 15 metrów, zaś koszt to 15.000 energii magicznej za każdy strzał


Statystyki

  • Siła: 40% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 120% względem użytkownika
  • Szybkość: 135% względem użytkownika
  • Reakcje: 80% względem użytkownika
  • Koncentracja: 0
  • Kontrola energii magicznej: 300


Dodatkowe informacje

  • Podstawowa więź: 90
  • Właściciel: brak