Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Mahiro

post #1
[KP imie=Mahiro nazwisko=Suda pozytywna=0  neutralna=2 negatywna=0 gildia=Organizacja Samotników znak=- rok=Y16 ranga=Samotnik]

[Wyglad=Widzisz całkiem wysoką, na pozór drobną, dziewczynę o bujnych, rudych włosach. Gdy dokładniej przyjrzysz się jej śniademu ciału, dostrzeżesz delikatny zarys mięśni godny półprofesjonalnego cyrkowca. Stopy ma drobne, lecz nienaturalnie szerokie, jakby u nie do końca rozwiniętej małpki, średniego rozmiaru. Kiedy zgina kolana albo  łokcie, widać na nich lekkie czerwone przebarwienia typowe dla osób o jasnej karnacji. Szeroka miednica, umięśniona talia i biust raczej z tych mniejszych. Spore dłonie zdecydowanie wyróżniają ją na tle innych kobiet, ale wciąż ustępują niektórym męskim dłoniom. Przy niektórych pozycjach można by dojrzeć u niej część szkieletu miednicy czy niektóre żebra. Wyraźnie natomiast zarysowane są obojczyki. Twarz ma lekko wydłużoną. Zdecydowanie wygląda na swój wiek, a urody dodają jej duże, w królewskim kolorze oczy, mały nosek i szerokie, niewąskie, usta. Przed falami potu chronią jej ślepia gęste rude brwi w kolorze nieco ciemniejszym niż włosy na głowie, które ułożone są w tak zwanym artystycznym nieładzie z prawym uchem odsłoniętym. Jak naprawdę szeroko się uśmiecha, na bokach jej twarzy pojawiają się charakterystyczne dołeczki.

172/63]

[Ubior=Dziewczyna przykuwa uwagę głównie swym ciemnym, na pozór grubym szalem oraz skórzanymi, bezpalcowymi rękawiczkami zakończonymi charakterystyczną białą wełenką. Nie na tym jednak kończy się jej nietypowy strój, gdyż na prostą białą koszulę z zawiniętymi rękawami ma narzuconą, wydawać by się mogło z dobrego surowca, skórzaną kamizelkę z dwoma kieszonkami na piersiach i dwoma standardowymi przy bokach. Wspominana koszula, która przybiera ciemniejszy odcień z wewnątrz, wchodzi w krzykliwej, granatowej barwy, obszarpane białą nitką od dołu, jeansowe szorty w okolicach bioder. Posiadają one wszyte na zamówienie skórzane zaczepy z metalowymi elementami na pochwę lub samą nagą broń - po jednym z lewej i prawej strony. Na nogach ma nietypowej konstrukcji sandały, które z wyglądu przypominają zwykłe szare buty za kostkę na platformie zapinane po wewnętrznej stronie na zatrzaski. Jednak z przodu odsłaniają w trzech miejscach skórę: trójkątnie na śródstopiu, podłużnie powyżej śródstopia i palce. Zatrzaski są lekko ciemniejszego koloru. Ciekawostką jest, że jedynie buty i rękawiczki kupiła za własne pieniądze.
Torba na długim ramiączku]
Galeria: klik1 klik2 klik3

[Pamietnik]
Poznane osoby, magie, zaklęcia, umiejętności, przedmioty i inne…
Cele:
  • Zabić smoczego szpiega.
  • Zostać wspaniałym czarodziejem.
  • Odnaleźć rodziców i wygarnąć im ich błędy.
  • Pokonać smoki.
  • Zwiedzić świat.
  • A potem coś się jeszcze wymyśli.
Historia:
Poznane osoby:
  • Silver, mag lodu.
  • Tokisada Senki, mag wody, szycha.
  • Podejrzany kupiec z Ca-elum.
  • Młody członek rady magii.
  • Służebnik śmierci aka "smoczy szpieg".
Poznane magie/zaklęcia:
  • Podmiana.
  • Lodowe lance.
  • Wodna tarcza.
  • Magia komunikacyjna.
  • Magia przesyłania informacji na poczcie.
Inne:
Na razie tyle…
[/Pamietnik]
post #2
[hide="3,4,6"]
[PU=1 PW=75 Klejnoty=29 500]
Magie zwykłe:
Kansō
Magie dodatkowe:
Brak
Magia specjalna:
Brak
Profesje:
Akrobata

Statystyki podstawowe

Siła: 6 | 16
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 70 | 90
Reakcje: 150 | 170
Koncentracja: 1
Kontrola Energii Magicznej: 30

Statystyki dodatkowe

Ilość energii magicznej: 30 000
Potencjał Magiczny: 31
Szybkość Broni Miotanej: 38 | 53

Mnożniki: Normal || Profesja Akrobata

Umiejętności
  • Brak
Zaklęcia
  • Brak
Ekwipunek
  • Schowane za pomocą Kansō:
    -> nóż
    -> sakiewka z klejnotami
  • Plecak (25 slotów):
    -> blok kartek
    -> 2 długopisy
    -> czapka z daszkiem
[/hide]
post #3
[hide="3,4,6"]
[Podsumowanie]

Bilans pieniędzy

+ 19 000 klejnotów (transfer)
+ 5 000 klejnotów (prowadzenie misji Seda&Cromwell&Ryū)
+ 5 000 klejnotów (prowadzenie misji Orochi)
+ 5 000 klejnotów (misja prosta)
- 4 500 klejnotów (zakupy na misji: sukiyaki, plecak)

Bilans PU

+ 0PU (transfer)
+ 68,5PU (prowadzenie misji Seda&Cromwell&Ryū)
+ 49,5PU (prowadzenie misji Orochi)
+ 25PU (opisy lokacji)
+ 53PU (misja prosta)
- 195PU --- WZMACNIANIE ---

Przyrost PW

+ 40PW (transfer)
+ 10PW (prowadzenie misji Seda&Cromwell&Ryū)
+ 10PW (prowadzenie misji Orochi)
+ 15PW (misja prosta)

Przyrost PR

+ 1PR neutralna (transfer)
+ 1PR neutralna (misja prosta)

Przyrost Statystyk

+5 siły, +13 szybkości, +110 reakcji, +5 wytrzymałości, +29 KEM (transfer)
+56 szybkości, +39 reakcji

Treningi

trening magii podmiany [Kansō] (transfer postaci)
[/Podsumowanie]
[/hide]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: