Muszę przyznać, że nie zwracałem wcześniej uwagi na współczynniki opłacalności dla misji wyższych niż normalna, gdyż zwyczajnie była to wizja zbyt odległa. Dla zobrazowania mogę napisać, że wymienione przez Ciebie statystyki stawiałaby maga na równi z przeciwnikami misji trudnej. Jednak nie mogę się zgodzić, jakby Strażniki otrzymywali takie same wynagrodzenie jak gracze. Uważam, że granie graczem jest prostsze, przyjemniejsze, rozwija się w ten sposób indywidualną fabułę i zdobywa się fabularną wiedzę oraz punkty reputacji, które MG nie przysługują. Mistrzowanie powinno pozostać mechanizmem, dzięki któremu nowi gracze mogą dogonić starszych, którzy punktów mają dość, a wolą rozwijać fabułę.
Zgodzę się, że szkoda, że misje wyższego poziomu zniechęcają gorszym współczynnikiem. Do wartości wynagrodzeń za misję, obecny Admin wspominał, że wraz ze zmianą domeny na której jest forum, chce je zwiększyć (pozostaje więc czekać, aż wejdzie to w życie).
Podumowując:
-> Jestem przeciwnikiem wyrównania wynagrodzenia MG i Gracza.
-> Za zmienieniem różnic we współczynniku PW/PU na korzyść misji trudniejszych.
-> Zwiększeniem wynagrodzeń za misje.